استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک خوش شانس تر هستند؟

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران: هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ایران با تساوی تیم های استقلال و پرسپولیس برابر رقبا به سرانجام رسید. ابتدا پرسپولیس برابر مس رفنسجان در سرچشمه متوقف شد و سپس هم استقلال در استادیوم آزادی دو امتیاز حساس برابر نساجی از دست داد.

استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک خوش شانس تر هستند؟

به گزارش خبرنگاران، با وجود این نتایج، اما شرایط این دو تیم در جدول رده بندی تغییر زیادی نکرد؛ استقلال صدرجدول را با این تساوی از دست داد، ولی همچنان با 11 امتیاز و فقط به علت تفاضل گل کمتر، یکی از دو تیم بالانشین جدول به جای مانده است. پرسپولیس هم مثل استقلال یک پله در جدول رده بندی سقوط نموده، ولی همچنان اختلافشان با صدر جدول همان سه امتیاز به جای مانده است. در سرانجام هفته چهارم استقلال با 10 امتیاز صدرنشین بود و پرسپولیس با 7 امتیاز در رده ششم. حالا استقلال با 11 امتیاز به صورت مشترک در صدر ایستاده و پرسپولیس با 8 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

در این بین البته نباید از خوش شانسی این دو تیم هم غافل شد. استقلال در حالی که می توانست با کسب سه امتیاز ملاقات خانگی اش به صدر جدول برسد فرصت را از دست داد. البته که این تیم خوش شانس بود، چون تمامی رقبایش هم امتیاز از دست دادند. پیکان که خودش را به صدر جدول رسانده بود در هفته پنجم مغلوب شد و سپاهان، دیگر تیم مدعی لیگ برتر هم در ملاقاتی خانگی به نتیجه ای غیر از مساوی برابر تراکتور نرسید. اینطور شد که شاگردان فرهاد مجیدی همچنان در صدرماندند و فقط به علت تفاضل گل کمتر در مقایسه با آلومینیوم است که فعلا در رده دوم قرار گرفته اند.

شرایط برای پرسپولیس هم مشابه است؛ این تیم در حالی که برای سومین هفته متوالی در کسب برد ناکام ماند، خوش شانس بود که رقبای مستقیمش در جدول رده بندی امتیاز از دست دادند. گل گهر، سپاهان و استقلال هر سه در این هفته با نتیجه مساوی به کار سرانجام دادند تا اختلاف پرسپولیس با صدر جدول همچنان سه امتیاز باقی بماند. همان اختلافی که هفته پیش هم وجود داشت و حمید مطهری، سرمربی پرسپولیس گفته بود که اختلاف زیاد نیست و پرسپولیس به صدر جدول خواهد رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1737

به "استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک خوش شانس تر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک خوش شانس تر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید