لیست TENAA از خصوصیات شیائومی پرده برداشت

به گزارش مجله فیروزی، اخیرا سایت TENAA چین اعلام نمود گوشی شیائومی نو با صفحه نمایش 6.55 اینچی به بازار عرضه می گردد.

لیست TENAA از خصوصیات شیائومی پرده برداشت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران،به نقل از فون آرنا؛ گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی با عدم حضور در آمریکا هنوز یکی از بهترین گوشی های هوشمند در دنیا بوده و اولین موبایل با شارژر 120 وات را به بازار عرضه نموده است. طبق گفته لیست TENAA چین، این شرکت قرار است یک گوشی هوشمند به نام شیائومی CC11 Pro را به بازار عرضه کند.

لیست TENAA نشان می دهد گوشی تازه شیائومی مجهز به صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با وضوح 4K (2160، 38، 3840) بوده؛ بعلاوه دارای تراشه هشت هسته ای با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز و نرخ ذخیره سازی 64، 128، 256 و 512 گیگابایت است. افزون براین، در زیر نمایشگر گوشی CC11 Pro یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

پیش بینی می گردد، گوشی تازه شیائومی در رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، سیاه، سفید، بنفش و صورتی به بازار عرضه گردد. بعلاوه CC11 Pro دارای دوربین سه گانه 64 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر در قسمت پشت است.

براساس گزارش ها، گوشی تازه شیائومی دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بوده که این یک حرکت شگفت انگیز از طرف شرکت چینی است، زیرا CC11 Pro برای روشن نگه داشتن صفحه نمایش 4K به قدرت بیشتری لازم دارد.

شایان ذکر است، صفحه نمایش 4K بر روی تلفن های هوشمند چیز تازهی نیست، زیرا سونی پیش از شیائومی چنین وضوحی را داشته است. بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند با رزولوشن 4K صفحه نمایش 6.5 اینچی متعلق به Sony Xperia 1 III است. Xiaomi CC11 Pro با صفحه نمایش 6.55 اینچی خود در رده اول قرار می گیرد. اما به خاطر داشته باشید به دلیل تحریم شرکت شیائومی این محصول ممکن است فقط در چین عرضه گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1656

به "لیست TENAA از خصوصیات شیائومی پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست TENAA از خصوصیات شیائومی پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید