لزوم راهنمایی سرمایه های خرد شهرستان رفسنجان به سمت بورس

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران/کرمان معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمان گفت: ورود سرمایه ها به بورس می تواند منابع سرگردان را به یاری صنعت بیاورد لذا ضروری است سرمایه های خرد شهرستان رفسنجان به سمت بورس راهنمایی گردد.

لزوم راهنمایی سرمایه های خرد شهرستان رفسنجان به سمت بورس

محمدعلی دهقان صبح امروز 30 آذرماه در شورای استانی گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: در امسال که 35 درصد یک سال نرمال فراوری پسته شهرستان رفسنجان بوده حدود 4 هزار میلیارد تومان فروش پسته بوده که اگر برای شهرستان دو هزار میلیارد تومان درآمد حاصل شده باشد یک هزار میلیارد تومان آماده سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه مردم باید به صنعت اعتماد نموده و سرمایه های خود را به این بخش وارد نمایند، اضافه کرد: ورود سرمایه ها به بورس می تواند منابع سرگردان را به یاری صنعت بیاورد لذا ضروری است سرمایه های خرد شهرستان رفسنجان به سمت بورس راهنمایی گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمان با اشاره به اهمیت رفتن به سمت بورس، توضیح داد: حتی پروژه ها را می گردد وارد بورس کرد پیشنهاد می کنم سرمایه گذاری هایی که اجرا شده وارد بورس گردد و سرمایه گذاران مختلف هم وارد شوند تا منابع سرگردان داخل شهر و استان را به سمت صنعت بیاوریم چون با این سرمایه ها کار صنعتی رواج و توسعه می یابد.

دهقان ادامه داد: اگر سرمایه گذاری های منطقه ویژه مالی رفسنجان را وارد بورس کنیم خود منطقه ویژه می تواند یک بورس باشد لذا استفاده از مشاوران بورسی می تواند کارآیی داشته باشد.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه در 10 سال گذشته بورس هم از سکه، هم طلا و هم زمین بازدهی بیشتری داشته است، یادآور شد: کسی که ارز می خرد فراوری را راکد می نماید اما در بورس یاری به صنعت و اشتغالزایی است و پول دست اهل فن می افتد.

دهقان توضیح داد: با توجه به تقاضاهای متنوعی که وجود دارد باید مس فعال تر وارد بازار گردد چرا که شرکت مس تعیین مالی رفسنجان، شهربابک و انار است کارهایی که گل گهر در سیرجان انجام داده قابل مقایسه با مس نیست هرچند از زمان مدیر جدید مدیر مجتمع مس سرچشمه حدود 300 درصد فعالیت های مس را گسترش داده اما توقعات زیادی در این حوزه وجود دارد که باید محقق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 524

به "لزوم راهنمایی سرمایه های خرد شهرستان رفسنجان به سمت بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم راهنمایی سرمایه های خرد شهرستان رفسنجان به سمت بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید