محمدی: در گروه مرگ قرار داریم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی تیم امید گیتی پسند گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و خدا را شکر 3 امتیاز سخت بازی اول را گرفتیم.

محمدی: در گروه مرگ قرار داریم

مهدی محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران- منطقه اصفهان، در مورد بازی اول تیمش برابر شهرداری رشت در لیگ برتر امید، اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و تیم روبرو 13 دقیقه توپی مقابل دروازه ما نیاورد. عیب بازیکنان ایران این است که زود از گلزنی ارضا می شوند. خدارا شکر در نیمه دوم روی تاکتیک ها و ضربات کرنر به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: 3 امتیاز بازی اول خیلی سخت است که خدا را شکر گرفتیم. شهرداری رشت یک تیم فیزیکی بود و فکر می کنم یقه تیم های دیگر را بگیرد.

محمدی در مورد محدودیت 5 خطا شدن تیمش در هر دو نیمه، اضافه نمود: به بازیکنان گوشزد نموده بودم، اما متاسفانه در جو بازی قرار می گیرند. اندکی هم داور 2 بازی، روی چند صحنه سوت اشتباه زد که 5 خطا شدیم. به نظر من داوری در نیمه دوم اشتباهاتی داشت.

سرمربی تیم امید گیتی پسند ادامه داد: در گروه مرگ قرار داریم و همه تیم های حاضر در گروه ما در بزرگسالان تیم دارند و صعود از این گروه شاهکار است. انشاالله یکی از تیم هایی باشیم که از گروه صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 275

به "محمدی: در گروه مرگ قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: در گروه مرگ قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید