محمودزاده: در جداول لیگ برتر و لیگ یک فعلاً قرار بر محاسبه تفاضل گل است، باشگاه ها نقل وانتقالات را به دقیقه 90 موکول نکنند

به گزارش مجله فیروزی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت طبق آیین نامه قبلی برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر، فعلاً قرار است جداول این رقابت ها با محاسبه تفاضل گل انجام گردد.

محمودزاده: در جداول لیگ برتر و لیگ یک فعلاً قرار بر محاسبه تفاضل گل است، باشگاه ها نقل وانتقالات را به دقیقه 90 موکول نکنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمودزاده در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، گفت: قطعاً مسابقات لیگ یک قبل از بیست وهفتم (شهریور) شروع خواهد شد و تعویق بیش از این تاریخ دیگر امکانپذیر نیست. با همین شرایط هم فشردگی مسابقات بالا خواهد رفت.

وی درباره بحث احتمال انتقال تیم بادران، اشاره نمود: قرعه را طوری طراحی کردیم که اگر این تیم به استان دیگری منتقل شد به مشکل نخوریم. مکاتباتی شده است، اما اصل موضوع انتقال به کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان تهران بر می گردد که هنوز مجوزی صادر نشده است. بنابراین بادران همچنان بادران تهران است، ولی اگر در چند روز آینده این تیم به شهری دیگری مخصوصاً قزوین که با آنها مکاتبه داریم منتقل شد، قرعه را طوری تنظیم کردیم که خللی ایجاد نگردد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره نبود شرایط مناسب در بعضی استادیوم ها، توضیح داد: همه برای آماده سازی استادیوم ها کوشش می نمایند، ولی استانداردهای لیگ یک تغییر نموده است. ما دیگر به هر قیمتی در هر استادیومی بازی نخواهیم گذاشت. تا این لحظه قبل از قرعه کشی دو مکاتبه کردیم و روی استانداردسازی استادیوم ها تأکید کردیم.

محمودزاده راجع به اینکه قرار شده در فصل نو به جای تفاضل گل بازی رو در رو محاسبه گردد، اسم کرد: در بخش جدول رده بندی لیگ ها آیین نامه ها تنظیم، مصوب و به باشگاه ها ابلاغ خواهد شد. آیین نامه لیگ برتر و لیگ یک با آیین نامه لیگ های دیگر فرق دارد. فعلاً قرار بر تفاضل گل است و اگر تغییری صورت بگیرد در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

وی راجع به نقل وانتقالات باشگاه ها اضافه نمود: متأسفانه خیلی از باشگاه ها در وقت های اضافه بعد از دقیقه نود برای ثبت اقدام می نمایند. ما نرم افزار گذاشتیم، ولی هنوز کار در دقیقه نود انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1642

به "محمودزاده: در جداول لیگ برتر و لیگ یک فعلاً قرار بر محاسبه تفاضل گل است، باشگاه ها نقل وانتقالات را به دقیقه 90 موکول نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: در جداول لیگ برتر و لیگ یک فعلاً قرار بر محاسبه تفاضل گل است، باشگاه ها نقل وانتقالات را به دقیقه 90 موکول نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید