مدل های معرفی نشده آیپد پرو در وب سایت لاجیتک دیده شدند (طراحی سایت)

به گزارش مجله فیروزی، انتظار می رود که اپل از مدل های تازه آیپد پرو در رویداد ماه آینده به طور رسمی رونمایی کند. پیش از برگزاری این رویداد شایعه شده، وب سایت لاجیتک قلم Crayon خود را به روزرسانی نموده تا به مدل های تازه آیپد پرو که هنوز معرفی نشده اند، اشاره کند. پیش تر نیز سابقه داشته که تولیدکنندگان لوازم جانبی به محصولات معرفی نشده اپل در وب سایت خود اشاره ای داشته باشند، اما در این مورد قضیه کمی فرق می نماید.

مدل های معرفی نشده آیپد پرو در وب سایت لاجیتک دیده شدند (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این وب سایت در لیستی نام همه مدل های آیپد که از قلم Crayon Digital پشتیبانی می نمایند را ذکر نموده است. اخیراً این شرکت دو مدل نو را به این لیست اضافه نموده که این دو مدل عبارتند از: آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل 6) و آیپد پرو 11 اینچی (نسل 4). با این تفاسیر می توان گفت که به روزرسانی آیپد پروهای آینده در واقع نسل چهارم آیپد پرو 11 اینچی و نسل ششم آیپد پرو 12.9 اینچی خواهند بود.

اپل در زمینه قلم های نوری با لاجیتک همکاری خوبی دارد. به همین علت است که تنها شرکت لاجیتک می تواند قلم ثالثی را ارائه دهد که عملکردی مشابه قلم خود اپل در سیستم عامل iPadOS دارد. باید اشاره کنیم که قلم لاجیتک برای اولین بار در جریان رویداد ویژه اپل در مارس 2018 معرفی گردید. از آنجایی که اپل در این زمینه به طور انحصاری با لاجیتک کار می نماید، احتمالا لاجیتک در خصوص آیپد پروهای آینده اپل نیز اطلاعاتی دارد. علاوه بر این، این می تواند نشانه ای باشد که لاجیتک در حال آماده سازی نسخه نوی از لوازم جانبی Crayon خود است که از پورت لایتنینگ استفاده نمی نماید.

در خصوص مدل های 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو اپل شایعات و برآورد های متعددی در فضای مجازی مطرح شده است. به همین دلیل مارک گورمن، روزنامه نگار معروف خبرگزاری بلومبرگ ادعا نموده که آیپد پرو های نو با طراحی به روزی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. طبق این ادعا، آیپد پرو های سال جاری از هر 4 طرف نمایشگر حاشیه های کمتری خواهند داشت.

ظاهراً از آنجایی که این محصولات نو حاشیه های نازک تری نسبت به نسل قبلی خود دارند، اپل از یک بریدگی در بالای تبلت ها برای قرار دادن دوربین سلفی بهره می برد. در حقیقت غول آمریکایی دنیای فناوری از رویکرد مشابه مک بوک پرو M1 و M1 مکس در این تبلت ها استفاده خواهد نمود؛ یعنی حاشیه های نمایشگر را باریک و در عین حال از بریدگی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد. بعلاوه انتظار می رود که فناوری فیس آیدی در این تبلت ها همچون نسل قبلی به انجام وظیفه بپردازند.

پیش تر گزارش ها و شایعه ها از قابلیت مخفی لوگوی اپل در آیپد پرو نو خبر دادند که می تواند به عنوان یک پورت MagSafe عمل کند. ظاهراً اپل پنل پشتی شیشه ای را کنار گذاشته و قرار است این محصولات نو با پنل آلومینومی و لوگوی شیشه ای اپل به دست کاربران برسد و احتمالاً همین لوگوی شیشه ای می تواند قابلیت مگ سیف را امکان پذیر کند. در گزارش دیگر به این موضوع پرداخته شده که اپل میخواهد بار دیگر فقط برای آیپد پرو 12/9 اینچی از پنل Mini-LED استفاده کند و مدل 11 اینچی از این مشخصه بهره مند نخواهد شد.

گورمن بعلاوه اعلام نموده که مدل های نو آیپد پرو با سری نو تراشه های M2 که ظاهرا با فرآیند ساخت 3nm فراوری می گردد، روانه بازار تبلت های هوشمند خواهند شد. انتظار می رود که پردازنده M2 همچون تراشه M1 مجهز به هشت هسته باشد اما پردازنده گرافیکی آن از 10 هسته بهره ببرد. ظاهراً مدل های نو آیپد پرو مجهز به کانکتور چهار پین هوشمند خواهند بود که در واقع این اقدام، به روزرسانی کانکتور سه پین نسل فعلی آیپد پرو به شمار می آید و می تواند تامین انرژی لوازم جانبی این تبلت ها را آسان تر کند.

در کنار این به روزرسانی های نو آیپد پرو، اپل در حال آماده سازی نسخه نوی از آیپد معمولی خود است که برای شارژ از پورت USB-C بهره می برد. اگرچه این مدل هنوز در وب سایت لاجیتک لیست نشده، اما احتمال می رود که در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

منبع: 9To5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1967

به "مدل های معرفی نشده آیپد پرو در وب سایت لاجیتک دیده شدند (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های معرفی نشده آیپد پرو در وب سایت لاجیتک دیده شدند (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید