مدیرعامل فرابورس ایران: صورت های اقتصادی پرسپولیس و استقلال حاکی از سود آوری است

به گزارش مجله فیروزی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس و تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مسائل عظیم این دو تیم را معین تکلیف می نماید.

مدیرعامل فرابورس ایران: صورت های اقتصادی پرسپولیس و استقلال حاکی از سود آوری است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر هامونی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران با تقدیر از جدیت وزیر ورزش و جوانان برای نهایی شدن واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس گفت: هشت سال است ما برای عرضه سهام این دو باشگاه کوشش می کنیم و خوشبختانه با کوشش ها و جدیت آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی، اکنون اصلاح ساختار و صورت های مالی دو شرکت استقلال و پرسپولیس حاکی از سودآوری است.

مدیرعامل فرابورس اضافه کرد: البته بحث پایداری این سود هم مطرح است، اما در حال حاضر با فعالیت های اجرا شده برای شفافیت مالی و اصلاحات ساختاری مالی و مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی برای عرضه اولیه سرخابی در بازار پایه فرابورس داریم.

هامونی گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس برکات بسیار خوبی دارد و تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مسائل عظیم این دو تیم از جمله حق پخش تلویزیونی را معین تکلیف می نماید و همچنین قرار دریافت اطلاعات مالی و مدیریتی آنها در سامانه کدال (سامانه نشر اطلاعات گزارش های شرکت های بورس) یاری بسیار زیادی به شفافیت بیشتر استقلال و پرسپولیس می نماید و این موضوع برای سهامدار، سرمایه گذار و طرفدار مهم و ارزشمند خواهد بود.

مدیرعامل فرابورس که در جمع زیادی از صاحب نظران مالی و خبرنگاران و مدیران حوزه های اقتصاد و ورزش کشور در شبکه اجتماعی کلاب هاوس صحبت می کرد، تأکید کرد: قطعاً واگذاری این دو باشگاه به عنوان سرمایه ملی با حساسیت و دقت زیاد صورت می گیرد و تا ثبات لازم حمایت از آنها قطع نمی گردد و از این بابت برای طرفداران جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1408

به "مدیرعامل فرابورس ایران: صورت های اقتصادی پرسپولیس و استقلال حاکی از سود آوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل فرابورس ایران: صورت های اقتصادی پرسپولیس و استقلال حاکی از سود آوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید