مراکز خرید رم، ایتالیا (قسمت دوم)

به گزارش مجله فیروزی، رم، پایتخت ایتالیا، مراکز خرید متعدد و جذابی دارد. اگر دوست دارید در شهر رم خرید کنید، در ادامه مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید رم آشنا شویم.

مراکز خرید رم، ایتالیا (قسمت دوم)

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

اگر دوست دارید در شهر زیبای رم چند ساعتی را برای خرید وقت بگذارید و در عین حال از شلوغی و سرو صدا و ازدحام خیابان های شلوغ خسته اید، بهترین کار این است که به مراکز خرید سر بزنید. در شهر رم مراکز خرید زیادی وجود دارد که جوابگوی احتیاجها و بودجه های گوناگون است. در این مراکز خرید هر چیزی که احتیاج داشته باشید پیدا می کنید؛ از لباس و وسایل منزل گرفته تا کفش و کتاب.

بسیاری از مراکز خرید این شهر، کاملا جدید و مدرن هستند. در واقع این مراکز، صرفا به خرید اختصاص ندارند. در آنها انواع امکانات رفاهی برای خریداران در نظر گرفته شده است و تقریبا همه آنها فودکورت هایی با غذاهای بین المللی دارند. در ادامه با تعدادی از این مراکز خرید آشنا می شویم.

مرکز خرید یوروما 2 (Euroma 2)

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر رم است. دسترسی به این مرکز خرید هم با اتوبوس و هم با ماشین شخصی بسیار راحت است. با اتوبوس و از ایستگاه Termini به راحتی می توانید به این مرکز تجاری دسترسی داشته باشید. این مرکز، سه طبقه دارد و با سنگ مرمر، ستون های سنگی و گنبدهای شیشه ای تزیین شده است. در این مرکز می توانید هر آنچه احتیاج دارید تهیه کنید. مرکز خرید یوروما 2 هرروز باز است و معمولا رویدادهای جذاب و مفرحی برای بازدیدکنندگان در آن برگزار می گردد.

این مجموعه بعد از افتتاحش در سال 2008 همواره مورد توجه گردشگران و اهالی شهر قرار داشته و بسیار محبوب است. در این مجموعه، بهترین برندهای داخلی و خارجی و مارک های مشهوری را در زمینه های مختلف مثلا مد و پوشاک خواهید دید. هم برندهای لوکس و هم برندهای میان رده تر دراین مرکز، نمایندگی دارند. اخیرا یک فروشگاه اپل در طبقه هم کف این مجموعه افتتاح شده است.

مرکز خرید I Granai

این مجموعه تجاری یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در شهر رم است. این مجموعه در سال 1992 افتتاح شده و دارای 118 فروشگاه و رستوران و کافه است. به وسیله ماشین و تاکسی یا اتوبوس به راحتی می توانید خود را به این مرکز برسانید. برای مهمانان هتل Sheraton سرویس رایگان برای این مرکز هر روز حرکت می نماید. بد نیست بدانید که در سال 2006 پارکی به نام Forte Ardeatino در نزدیکی این مرکز افتتاح شده است. بعد از خرید می توانید برای استراحت، چند ساعتی را در این فضای سبز بگذرانید که برای پیک نیک هم بسیار مناسب است.

مرکز خرید پورتا دی روما (Porta di Roma)

این مجموعه تجاری بزرگ، بیش از 220 فروشگاه مختلف از برندهای برتر در زمینه های مختلف را گرد هم آورده است. پارکینگ این مرکز، بزرگ و وسیع است و 7 هزار ظرفیت دارد. این مجموعه تجاری و تفریحی فقط یک مرکز خرید ساده نیست. امکانات سرگرمی و ورزشی متعددی در محیطی آرام در این مجموعه برای گردشگران و اهالی شهر فراهم شده است. این مرکز هر روز باز است. اگر می خواهید یک روز را در شهر رم با گشت و گذار در شهر، سر زدن به رستوران و دیدن فیلم بگذرانید این مجموعه را انتخاب کنید. مرکز سینمایی و رستوران های متعدد آن، مورد توجه گردشگران و اهالی شهر واقع شده است. مجموعه سینمایی این مرکز 14 پرده دارد.

مرکز خرید Roma Est

این مرکز تجاری یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در ایتالیا است. البته این مرکز خارج از شهر رم واقع شده است اما دسترسی به آن بسیار راحت است چرا که در نزدیکی Grande Raccordo Anulare واقع شده است؛ مسیری دایره ای شکل که دور پایتخت، دور می زند. این مجموعه دو طبقه است و بیش از 220 فروشگاه، اپراتور تور، بانک، رستوران، فست فود، کافه و مجموعه سینمایی دارد که همواره به روز است.

مرکز خرید Anagnina

این مرکز خرید در سال 2004 افتتاح شده است. این مجموعه یک ویژگی دارد که در کل ایتالیا، منحصربه فرد است. این مرکز شامل یک هتل 4 ستاره با 115 اتاق است. دسترسی به این مرکز خرید هم به وسیله مترو هم با تاکسی و ماشین شخصی بسیار راحت است. این مجموعه تجاری، دو طبقه است و یک پارکینگ بزرگ دارد. در این مجموعه تجاری می توانید انواع کالاها و اجناس مورد احتیاج خود را تهیه کنید از لباس و وسایل ورزشی گرفته تا کفش و لوازم خانه. کافه و رستوران و مکانی برای بازی بچه ها وجود دارد. به همه این موارد، یک سوپرمارکت بزرگ را هم اضافه کنید. در این مجموعه مارک های مشهور داخلی را خواهید دید.

مرکز خرید Parco Leonardo

این مجموعه تجاری بزرگ یکی از بزرگترین مراکز خرید در ایتالیا است که البته خارج از شهر رم واقع شده است. این مجموعه در سال 2005 افتتاح شده است و یکی از بهترین مجموعه های تجاری برای خرید در رم و مناطق اطراف است. دسترسی به این مجموعه به وسیله قطار و ماشین راحت است. هر آنچه که احتیاج داشته باشید می توانید از این مجموعه تهیه کنید. همچنین می توانید یک روز کامل را به گشت و گذار در این مرکز و گشت زدن در نواحی اطراف آن بگذرانید.

مرکز خرید Cinecittàdue

این مجموعه در سال 1983 افتتاح شده است. انواع فروشگاه ها را می توانید در این مجموعه تجاری پیدا کنید. در ضمن وسایل تفریح و سرگرمی هم در این مرکز وجود دارد. هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 شب می توانید به این مجموعه سر بزنید. علاوه بر فروشگاه، تعدادی رستوران، کافه و نمایشگاه مختلف هم در مرکز وجود دارد. در داخل این مرکز تجاری بخشی به رویدادهای فرهنگی و نمایش آثار هنر معاصر اختصاص داده شده است.

مجموعه تجاری Primavera

این مجموعه تجاری در سال 2003 افتتاح شده است و در ناحیه جنوب شرقی رم و در حدود 7 کیلومتری بخش تاریخی شهر واقع شده است. این مرکز دارای دو طبقه بالای هم کف است و طبقات زیر هم کف آن به پارکینگ اختصاص دارد. در این مجموعه علاوه بر فروشگاه های کوچک و بزرگ، یک سوپرمارکت بزرگ هم وجود دارد.

مرکز خرید Happio

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مجموعه های تجاری رم است. این مجموعه دسترسی راحتی دارد و در نزدیکی ایستگاه متروی Furio Camillo واقع شده است. این ایستگاه در خط A واقع شده است که در مرکز شهر رم ایستگاه دارد. در این مجموعه تجاری، فروشگاه های مختلفی وجود دارد که جوابگوی احتیاجهای متعدد شما است. طبقه سوم آن به رستوران و فودکورت اختصاص دارد. پارکینگ، یکی دیگر از امکانات این مجموعه است که برای افرادی که با ماشین شخصی به این مرکز می روند بسیار لازم است.

منبع: کجارو / rome-explorer.com
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 413

به "مراکز خرید رم، ایتالیا (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید رم، ایتالیا (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید