مسائل اقتصادی دغدغه اصلی استقلال است

به گزارش مجله فیروزی، منصور رشیدی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد تغییرات گسترده ای که در باشگاه استقلال بوجود آمد، اضافه کرد: این تغییر و تحولات باید زودتر انجام می گرفت زیرا مسائل این باشگاه روز به روز بیشتر می شد و کسی هم برای برطرف این مسائل اقدام خاصی نمی کرد.

مسائل اقتصادی دغدغه اصلی استقلال است

وی تاکید نمود: متاسفانه دوستی و ارتباط خوبی بین مدیر عامل سابق و سرمربی تیم وجود نداشت و این مسئله به شدت به تیم ضربه زده بود و هر دو طرف هم نسبت به یک طرف موضع گیری های شدیدی داشتند که سبب شده بود وحدت و همدلی در تیم وجود نداشته باشد.

وی در خصوص حضور مصطفی آجورلو به اسم مدیرعامل تازه استقلال گفت: آجورلو یک مدیر فوتبالی است. او سالها در تیم های پاس، استیل آذین و تراکتور مدیریت نموده بود و کاملا با تیم آشناست و می داند که چگونه باید عمل کند.

رشیدی اعلام نمود: آجورلو در تیم پرهواداری چون تراکتور کار نموده و می داند کار کردن در استقلال چگونه خواهد بود. آبی پوشان میلیون ها هوادار در ایران و خارج از کشور دارند. مدیریت در این تیم ساده نیست. بنابراین آجورلو باید هوشیار باشد، اجازه ندهد حاشیه ها او را از جهت اصلی خارج کند. او باید از ظرفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند با مخالفان و موافقانش تعامل داشته باشد.

وی تاکید نمود: مشکل و دغدغه اصلی استقلال پول است و مدیرعامل این تیم می داند که باید کارهایی صورت دهد تا این معضل اصلی باشگاه رفع گردد. انتخاب یک اسپانسر قوی و رسیدن به منابع اقتصادی تازه باعث حل مسائل اقتصادی آبی پوشان خواهد بود.

دروازه بان پیشین استقلال در خصوص اعضای هیئت مدیره هم اضافه کرد: شناخت من و خیلی از علاقه مندان به استقلال نسبت به اعضای هیئت مدیره کم است. البته مظلومی و مومنی شناخته شده هستند و دیگر اعضا را کسی نمی شناسد اما نشناختن ما علت بر این نمی گردد که آنها در کار خود حرفه ای نباشند. اعضای هیئت مدیره می توانند از تجربه مظلومی و مومنی استفاده نمایند. آنها سالها در استقلال حضور داشتند. با مسائل تیم آشنا هستند و این یک پوئن مثبت برای مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره خواهد بود که از تجربیات گذشته پرویز مظلومی و محمد مومنی استفاده نمایند.

رشیدی در انتها اعلام نمود: مدیرعامل باشگاه حمایت خوبی از سرمربی تیم کرد. امیدوارم این حمایت تا انتها باقی بماند. کادر مدیریتی و کادر فنی در کار یکدیگر دخالت ننمایند. توضیح وظایف تعیین باشد تا همه چیز با آرامش صورت گرفته و استقلال بتواند فصل موفقی را در پیش داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1645

به "مسائل اقتصادی دغدغه اصلی استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اقتصادی دغدغه اصلی استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید