مصطفوی: مطمئن بودیم می توانیم نتیجه را تغییر دهیم، می توانستیم برنده باشیم

به گزارش مجله فیروزی، مربی تیم استقلال گفت: در نیمه دوم با تعویض هایی که داشتیم تیم را تهاجمی کردیم و مطمئن بودم می توانیم نتیجه را تغییر دهیم.

مصطفوی: مطمئن بودیم می توانیم نتیجه را تغییر دهیم، می توانستیم برنده باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صالح مصطفوی در خصوص تساوی یک - یک استقلال مقابل پرسپولیس گفت: به ویژه در نیمه اول و دقایق ابتدایی فوق العاده سوار بازی بودیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم ولی روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم. به هر حال با تعویض هایی که کردیم مطمئن بودیم می توانیم نتیجه را جبران کنیم. از نظر تاکتیکی تیم برتر میدان بودیم. تصمیماتی که مجیدی اتخاذ نموده بود و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. نیمه دوم تیم را تهاجمی کردیم و خدا را شکر تعویض ها جواب داد. به نظرم می توانستیم برنده باشیم.

وی در خصوص اعتراضات شدید یحیی گل محمدی توضیح داد: او باید خودش در این مورد صحبت کند.

آیا با این تساوی قهرمانی استقلال قطعی شده است؟ مربی استقلال در واکنش به طرح این سوال گفت: هفت بازی مانده و ما بازی به بازی جلو می رویم، ان شاءالله در بازی های آینده هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مصطفوی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به داوری نیز توضیح داد: چه بگویم کارشناسان داوری صحبت نمایند بهتر است. داور تصمیم می گیرد چه کسی داخل برود و چه کسی بیرون بیاید. من در خصوص داوری صحبت نمی کنم همه چیز معین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1900

به "مصطفوی: مطمئن بودیم می توانیم نتیجه را تغییر دهیم، می توانستیم برنده باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: مطمئن بودیم می توانیم نتیجه را تغییر دهیم، می توانستیم برنده باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید