مقاله: موزه جنگ کانادا (Canadian War Museum) اتاوا

به گزارش مجله فیروزی، در این موزه آثار قابل تأملی مانند ماشین رژه زرهی مرسدس بنز هیتلر را میتوانید ببینید همچنین یک خرس عروسکی کوچک که یک دختر جوان در طول جنگ جهانی اول برای پدر سرباز خود فرستاده بود و کت قرمز آیزاک براک و جای سوراخ گلوله ای که باعث کشته شدن وی در جنگ Queenston شد.

مقاله: موزه جنگ کانادا (Canadian War Museum) اتاوا

در این موزه از طریق ساخته های مختلف، داستان های افراد مختلف، آثار هنری، عکس ها وغیره به تاریخ غنی ارتش کانادا مشغول شوید. این موزه با معماری نمادین خود نیز شناخته می شود.

معمار موزه، Raymond Moriyama این موزه را به استفاده از مواد بازیافتی و یک سقف سبز که در تابستان گیاه در آن رشد می کند، طراحی کرده است. این طراحی همچنین دارای پنجره هایی است که با کد مورس عبارت Lest We Forgotten را بیان می کند. همچنین، یک پنجره نیز در تالار یادبود به گونه ای طراحی شده است که خورشید هر سال در ساعت 11 صبح روز یادبود 11 نوامبر، سنگ مزار سرباز گمنام را روشن می کند.

گپ و گفتگو با یک پیشکسوت، تأمل و تفکر در گذشته و گشت و گذار در نمایشگاه های دائمی و موقت جذاب شما را در این موزه سرگرم خواهد کرد. موزه جنگ کانادا در اوتاوا رویدادهایی را نشان میدهد که کانادا، کانادایی ها و جهان را شکل داده است، از قبل از شروع جنگ ها تا جنگ سرد را به نمایش میگذارید.

منبع مقاله: موزه جنگ کانادا (Canadian War Museum) اتاوا

انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1722

به "مقاله: موزه جنگ کانادا (Canadian War Museum) اتاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه جنگ کانادا (Canadian War Museum) اتاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید