موتورسیکلتهای نیرو موتور گران شدند

به گزارش مجله فیروزی، موتورسیکلتهای نیرو موتور گران شدند. شرکت نیرو موتور نماینده برندهای یاماها و SYM در ایران است. در افزایش قیمت اخیر موتورسیکلت ها، محصولات این شرکت افزایشی نداشته اند اما حالا حسابی از خجالت مشتریان در آمده اند. موتورسیکلت های یاماها و SYM دچار افزایش قیمت شده اند. محصولات این شرکت چقدر گران شده اند؟

موتورسیکلتهای نیرو موتور گران شدند

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: موتورسیکلتهای نیرو موتور و کویر موتور بیشترین سهم از بازار موتور سیکلت کشور را به خود اختصاص داده اند. هر دو شرکت، محصولات مونتاژی و فراوری داخل خود را با قیمت هایی بسیار بالاتر از حد جهانی به فروش می رسانند.

بیشتر بدانید: قیمت جهانی موتورسیکلت های داخل کشور چقدر است؟ / هوندا کلیک هم قیمت هوندا 125!

در افزایش قیمت اخیر موتورسیکلت در کشور، موتورسیکلتهای نیرو موتور افزایش قیمت نداشتند، اما حالا قرار است حسابی مشتریان را نقره داغ نمایند. کلیه محصولات یاماها، SYM و موتورسیکلت های طرح هوندا 125 پرواز و احسان که متعلق به نیرو موتور هستند، افزایش قیمت قابل توجهی داشته اند.

کدام یک از موتورها بیشتر گران شد؟

اسکوتر یاماها ان مکس 155 فول ABS دار، بیشترین افزایش قیمت در بین محصولات نیرو موتور را داشته است. قیمت این اسکوتر از 320 میلیون تومان در ابتدای اردیبهشت 1403 به 352 میلیون تومان رسیده است یعنی 32 میلیون تومان گران شده است.

قیمت SYM j200 نیز از 165 میلیون تومان به 174 میلیون تومان رسیده است.

محصولات طرح هوندا 125 نیز کمترین افزایش قیمت در بین موتورسیکلتهای نیرو موتور را داشته اند. قیمت هوندا احسان 200 از 75 میلیون تومان به 80 میلیون تومان رسیده است.

در این میان قیمت موتورسیکلت ریس یاماها R155A تغییری نداشته است و همچنان به قیمت 291 میلیون تومان فروخته می گردد.

چرا محصولات نیرو موتور دیرتر گران شدند؟

در حالیکه شرکت کویر موتور تقریبا از ابتدای سال 1403 افزایش قیمت شدیدی را روی محصولات خود اعمال کرد، موتورسیکلتهای نیرو موتور حدود دو ماه بعد گران شدند. این روال همواره اتفاق می افتد و کویر موتور بیشترین و زود هنگام ترین افزایش قیمت ها را روی موتورسیکلت های خود اعمال می نماید.

از آن عجیب تر این است که بیش از 95 درصد محصولات طرح هوندا 125 هر دو شرکت کویر موتور و نیرو موتور، یکسان هستند. اما کویر موتور آن ها را با قیمتی نزدیک به 100 میلیون تومان می فروشد در حالیکه هونداهای نیرو موتور حدود 80 میلیون تومان قیمت دارند.

در این که هر دو شرکت به شدت گران فروش هستند شکی نیست، اما در این میان باید کاپ گران فروشی را دو دستی به کویر موتور اهدا کرد!

برای اطلاع از قیمت روز انواع موتورسیکلت ها در بازار و کارخانه کلیک کنید.

منبع: بیت ران
انتشار: 24 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1403 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2133

به "موتورسیکلتهای نیرو موتور گران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسیکلتهای نیرو موتور گران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید