نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شاهد یک به 20 است ، شروع سال تحصیلی جدید با نظر مراکز بالادستی

به گزارش مجله فیروزی، معاون آموزشی دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه ها می توانند از 15 شهریور ماه نسبت به شروع ترم جدید خود اقدام نمایند، ما نیز برنامه ریزی هایی انجام داده ایم، اما تابع شرایط و اعلام مراکز بالادستی برای شروع سال تحصیلی جدید هستیم.

نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شاهد یک به 20 است ، شروع سال تحصیلی جدید با نظر مراکز بالادستی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

علیرضا بهراد، معاون آموزشی دانشگاه شاهد در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: رتبه بندی هایی که در داخل دانشگاه داریم عمدتا مبتنی بر دانشگاه است

معاون آموزشی دانشگاه شاهد ادامه داد: در بعضی تحلیل ها رتبه بندی در حوزه گروه ها توصیه می گردد، زیرا باید دید زمانی که یک دانشگاه خوب است، آیا در همه رشته ها و گروه ها خوب است، یا تنها در بعضی دانشکده ها پیروز تر است. به نظر بنده رتبه بندی در سطح گروه ها و رشته ها بهتر خواهد بود.

بهراد اضافه کرد: نسبت استاد به دانشجو بر اساس معیار هایی که در دانشگاه شاهد وجود دارد، ضریب خوبی در سطح وزات بهداشت و علوم دارد، در سطح وزارت علوم نسبت استاد به دانشجو یک به 20 است با توجه به این نسبت از آن معیار هایی که برنامه توسعه در نظر گرفته است و در بسیاری از موارد جلوتر هستیم.

وی درباره زمان شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه شاهد گفت: وزارت علوم اعلام نموده است دانشگاه ها می توانند از 15 شهریور ماه نسبت به شروع ترم جدید خود اقدام نمایند، ما نیز در دانشگاه شاهد برنامه ریزی انجام داده ایم، اما تابع شرایط و اعلام مراکز بالادستی برای شروع سال تحصیلی جدید هستیم.

بهراد در خاتمه اعلام کرد: دانشگاه شاهد آمادگی دارد با تصمیم وزارت بهداشت و وزارت علوم کلاس های ترم آینده را به هر دو نحو حضوری و غیرحضوری برگزار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 960

به "نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شاهد یک به 20 است ، شروع سال تحصیلی جدید با نظر مراکز بالادستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شاهد یک به 20 است ، شروع سال تحصیلی جدید با نظر مراکز بالادستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید