نوشاد عالمیان پیگیر بازگشت به لیگ تنیس روی میز فرانسه

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، نوشاد عالمیان که سال گذشته با تیم دسته دومی تورین در لیگ تنیس روی میز فرانسه به میدان رفت، قرار است سال جاری هم همکاری با این تیم را ادامه دهد.

نوشاد عالمیان پیگیر بازگشت به لیگ تنیس روی میز فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر همین اساس وی اوایل شهریورماه اقدام لازم برای سفر به فرانسه را انجام داد تا با توجه به شرایط کرونایی دنیا به وسیله ویزای کار بتواند این سفر را انجام دهد اما او هنوز به نتیجه ای نرسیده و بر همین اساس زمان سفرش هم معین نیست.

این در حالی است که نیما برادر کوچکتر نوشاد عالمیان دو هفته پیش راهی فرانسه شد تا با تیم دسته اولی رومانا شروع به کار کند. البته این سفر نیما به دلیل ابتلای وی به کرونا با دو هفته تاخیر انجام شد.

نیما عالمیان سال گذشته برای تیم ویلنوا بازی کرد اما برای لیگ پیش رو به پیشنهاد مسئولان رومانا پاسخ مثبت داد و با آنها قراردادی برای مدت یک سال منعقد کرد. نوشاد عالمیان اما بدون جابه جایی تیمی به فعالیت خود در لیگ دسته دوم فرانسه ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 987

به "نوشاد عالمیان پیگیر بازگشت به لیگ تنیس روی میز فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشاد عالمیان پیگیر بازگشت به لیگ تنیس روی میز فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید