نیوشا ضیغمی : من بابا ندارم ، لطفا یک لحظه بیشتر به جای ما توی آغوش بابات بمان

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران:ویدیو باورنکردنی از نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور تلویزیون و سینما که درباره پدر نداشتن می گوید.

نیوشا ضیغمی : من بابا ندارم ، لطفا یک لحظه بیشتر به جای ما توی آغوش بابات بمان

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور ایرانی است . نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان سرمایه گذار یکی از فیلم هایش ازدواج کرد .نیوشا ضیغمی تا به امروز حواشی زیادی را در پی داشته است . نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور ویدیوی جدیدی منتشر کرد . نیوشا ضیغمی با انتشار ویدیو زیر از خود و پدرش متن غم انگیزی را در صفحه خودش به اشتراک گذاشت.

نیوشا ضیغمی با انتشار یک ویدیو از خود و پدرش نوشت : ما بابا نداریم، راستش داریم ،اما میزان یک سنگ مستطیلی است وسط آرامگاهی در دل کوهستان، که بالاش نوشته شادروان و پایینترش با خطی خوش، پدری مهربان و همسری فداکار، عکسش را هم تراشیده اند آن رو، با آن صورت مهربان و لبخندی که هزار حرف نگفته داشت ما بابا نداریم، نه که از اولش نداشتیم ، نه که به خوابمان نمی آید، خدا خواست که امتحانمان کند، که اشک مان را ببیند و ترس و بی پناهی ما را، که دنیا زمستان شود و تا جان دارد باران شور ببارد بروی لبهایمان.

ما بابا نداریم اما راستش را بخواهید عکس باباهای شما را یواشکی نگاه میکنیم، یواشکی دوستش داریم، حتی وقتی فیلم رسیدن این سربازهای آمریکایی به خانه را می بینیم، دست خودمان که نیست یکدفعه ای هق میزنیم ما بابا نداریم و امسال، روز پدر که میشود نمی دانیم باید به کجا پناه ببریم، سرمان را توی کدام سوراخ فرو کنیم که معلوم نشود غصه داریم، حسودیم، که یواشکی بابای شمارا دوست داریم.

راستی رفیق جان مهربان من آنوقت که صورت بابایت را میبوسی، آن وقت که ریش های تیغ تیغی اش میرود توی لبهایت، آن وقتی که جوری فشارت میدهد که نفست تنگ میشود، لطفن، لطفن، لطفن، یک لحظه بیشتر توی آغوشش بمان، یک لحظه بیشتر جای همه ما، همه ما بچه هایی که بابا نداریم...

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1726

به "نیوشا ضیغمی : من بابا ندارم ، لطفا یک لحظه بیشتر به جای ما توی آغوش بابات بمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوشا ضیغمی : من بابا ندارم ، لطفا یک لحظه بیشتر به جای ما توی آغوش بابات بمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید