هراس مربیان گروه B از رویارویی با تیم فوتسال ایران

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران: مربیان چین، استرالیا و اندونزی تیم ملی فوتسال ایران را قوی ترین تیم گروه B توصیف و عنوان کردند شاگردان خسوس کاندلاس مدعی قهرمانی قاره کهن هستند.

هراس مربیان گروه B از رویارویی با تیم فوتسال ایران

به گزارش خبرنگاران، در آستانه آغزا رقابت های قهرمانی فوتسال 2014 آسیا سرمربیان گروه B ارزیابی خود را از این مسابقات اعلام کردند. تیم فوتسال کشورمان در این گروه با چین، استرالیا و اندونزی همگروه است.

آندری ایراوان، سرمربی اندونزی گفت: در گروه خیلی سختی قرار گرفته ایم ولی بر این باوریم که می توانیم به دور بعدی صعود کنیم. این را می دانیم که ایران بهترین تیم آسیاست و همچنین چین و استرالیا تیم های خوبی هستند اما با این وجود تمام کوشش خودمان را خواهیم کرد تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و با این تیم ها به رقابت بپردازیم.

استیون نایت، سرمربی استرالیا هم گفت: 9 هفته تمرین نموده ایم، هفته ای یک مرتبه و هر روز دو جلسه تمرینات خودمان را مرور نموده ایم. انتظارم این است تا همانند تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم تیم از مرحله گروهی صعود کند. ایران قوی ترین تیم گروه است و فکر می کنم تیم های دیگر گروه شبیه هم هستند پس بازی اول ما مقابل چین خیلی سخت خواهد بود.

آندره لیما، سرمربی پرتغالی چین نیز گفت: به دلیل فرصت کمی که در اختیار داشتیم نتوانستیم آن آماده سازی که مدنظرمان بود را انجام دهیم. می دانیم کار سختی در پیش داریم و به نظرم سخت ترین گروه همین گروهی است که ما در آن قرار داریم و تمامی بازی هایی که داریم سخت خواهد بود. امیدوارم تیم جوانم پیشرفت کند و در انتها این تورنمت با کسب تجارب جدید چیزهایی جدیدی بیاموزد. ایران مدعی قهرمانی این دوره از رقابت ها است و اندونزی، استرالیا و چین برای کسب صندلی دومی گروه B خواهند جنگید و به طور حتم بازی های سختی خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 208

به "هراس مربیان گروه B از رویارویی با تیم فوتسال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس مربیان گروه B از رویارویی با تیم فوتسال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید