هر آنچه درباره فیلم ویچر: کابوس گرگ می دانیم

به گزارش مجله فیروزی، نتفلیکس در حال ساخت فیلمی با اسم ویچر: کابوس گرگ (Witcher: Nightmare of the Wolf) است و به جای تمرکز بر گرالت از ریویا، داستان شخصیت بسیار مهم دیگری را دنبال می نماید.

هر آنچه درباره فیلم ویچر: کابوس گرگ می دانیم

ویچر، مجموعه ای از رمان ها و داستان های کوتاه نویسنده لهستانی، آندره ساپکوفسکی است که به لطف بازی ویدیویی اقتباس شده اش بسیار محبوب شد. پس از اقتباس از آن در یک سریال تلویزیونی و یک فیلم در لهستان، خاتمه در سال 2019 یک اقتباس انگلیسی زبان از آن، به لطف نتفلیکس ساخته شد.

سریال ویچر دارای کاراکتر های گرالت از ریویا (هنری کویل)، ینفر از ونگربرگ (آنیا شالوترا) و سیری (فریا آلان) است که داستان های آن ها در مکان ها و مقاطع مختلف زمانی اتفاق می افتاد و در خاتمه فصل 1 به هم ارتباط پیدا کرد. گرچه این موضوع باعث ایجاد سردرگمی در بین بینندگان شد اما مانع موفقیت سریال نشد و حالا تولیدات دیگری از آن در حال ساخت است. ویچر: کابوس گرگ، یک انیمه است که با تمرکز بر شخصیت وسمیر روایت می شود.

در ژانویه سال 2020 اعلام شد که این فیلم سبک انیمه در دست ساخت است و تا حال و هوای دیگری به آن بدهد. بدون در نظر گرفتن گرالت در این انیمه و با توجه به این که این فیلم مانند خود سریال، لایو اکشن نیست، چگونه می توان داستان آن را به سریال اصلی مرتبط کرد؟

تاریخ انتشار

هواداران سریال ویچر در حال حاضر با صبر و حوصله منتظر رسیدن فصل 2 هستند اما در این بین، آن ها می توانند از وجه دیگری از دنیا ویچر تماشا نمایند که در 23 آگوست برای پخش در دسترس خواهد بود تا قبل از حضور اولیه وسمیر در فصل 2 سریال، اطلاعات مناسبی از او به واسطه این انیمه به دست آورند.

جزئیات داستان

همان طور که در بالا ذکر شد، این انیمه، داستان مربی گرالت وسمیر را بازگو خواهد نمود و سرگذشت او را روایت می نماید که چگونه از یک جادوگر جوان که زندگی فقیرانه ای داشت به یک قاتل هیولا و یکی از معتبرترین جادوگران تبدیل شد. سپس وسمیر درگیر ماجراجویی ترسناکی می شود و مجبور می شود با گروهی از شیاطین مقابله کند. درست در زمانی که یک هیولای عجیب و غریب، شهر را وحشت زده نموده است.

داستان این انیمه چگونه به سریال ویچر مرتبط می شود

تعیین نیست که این انیمه و خود سریال بخشی از یک دنیا و جدول زمانی هستند یا خیر اما به هر ترتیب، فیلم با سریال اصلی ارتباط دارد. همان طور که قبلا ذکر شد، وسمیر اولین حضور خود را در فصل 2 سریال تجربه خواهد نمود، زیرا گرالت و سیری به کائر مورهن می فرایند تا پرنسس جوان بتواند آموزش خود را شروع کند. بنابراین این انیمه به اسم معرف و شروعگر شخصیت وسمیر خواهد بود و به بینندگان و به خصوص کسانی که با بازی ویدیویی و مجموعه کتب ویچر آشنا نیستند، یاری می نماید تا این شخصیت مهم را بشناسند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1578

به "هر آنچه درباره فیلم ویچر: کابوس گرگ می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم ویچر: کابوس گرگ می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید