همایون شجریان: پیکر پدرم در جوار فردوسی آرام می گیرد

به گزارش مجله فیروزی، همایون شجریان در میان مردمی که پس از شنیدن خبر درگذشت پدرش، استاد محمدرضا شجریان در مقابل بیمارستان جم تهران حضور دارند، حاضر شد و گفت: بر پیکر پدرم در بهشت زهرای تهران نماز خوانده می گردد و سپس در جوار فردوسی دفن خواهد شد.

همایون شجریان: پیکر پدرم در جوار فردوسی آرام می گیرد

به گزارش ایرنا، وی که شامگاه پنجشنبه در پله های ورودی بیمارستان جم و رو به مردم سخن می گفت، افزود: این تصمیم خانواده ام بوده و اکنون پیکر پدرم به بهشت زهرا منتقل شده است.

استاد محمدرضا شجریان که برجسته ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان خسرو آواز ایران یاد می گردد، پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر امروز، پنجشنبه در بیمارستان جم تهران درگذشت.

استاد آخرین بار در 14 مهر 99 با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا به بیمارستان منتقل شده و پس از بستری شدن در بخش ICU به کما رفته بود.

استاد آواز و خواننده پیشکسوت ایرانی در سن 80 سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت؛ او سال ها از بیماری ریه رنج می برد و طی روزهای اخیر به دلیل مسائل ریوی و تنفسی ناپایدار، افت فشار خون و افت سطح هوشیاری در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1074

به "همایون شجریان: پیکر پدرم در جوار فردوسی آرام می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایون شجریان: پیکر پدرم در جوار فردوسی آرام می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید