پرچمدار گوگل گران می گردد!

به گزارش مجله فیروزی، زومیت نوشت: اگرچه به نظر می رسد گوگل قیمت پیکسل 8 را افزایش خواهد داد، خبر خوش این است که گوشی مذکور احتمالاً به حسگر اثر انگشت قوی تر مجهز خواهد شد.

پرچمدار گوگل گران می گردد!

پیش ازاین بعضی مشخصات سری پیکسل 8 گوگل در حساب کاربری کامیلیا وویچیچوسکا فاش شد و اکنون اطلاعاتی از قیمت این گوشی دردسترس قرار گرفته است.

افشاگر معروف، یوگش برابر، قیمت پیکسل 8 را برای بازار هند فاش نموده و گفته است که مدل استاندارد این گوشی با برچسب 649 یا 699 دلار عرضه خواهد شد. در مقام مقایسه، پیکسل 7 با قیمت 599 دلار فروخته می گردد و بدین ترتیب احتمالاً افزایش 50 دلاری قیمت نسل بعدی گوشی هوشمند گوگل را شاهد خواهیم بود.

اگرچه افزایش قیمت پیکسل 8 ناامیدکننده به نظر می رسد، غیرمنتظره نیست. سامسونگ و اپل نیز قیمت گوشی های پرچم دار خود را در بازارهای جهانی افزایش داده اند و اکنون گوگل میخواهد نسل بعدی گوشی های پیکسل خود را با قیمت گران تری عرضه کند. ناگفته نماند که این شرکت پیکسل 7a را با برچسب 449 دلار عرضه کرد که 50 دلار گران تر از پیکسل 6a است.

برار بعضی از مشخصات پیکسل 8 را نیز به اشتراک گذاشته است که بسیاری از آن ها با شایعات قبلی مطابقت دارند. ظاهراً گوگل میخواهد از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در این دستگاه استفاده کند که درمقایسه با حسگر اثر انگشت نوری پیکسل 7، ارتقای جذابی به نظر می رسد؛ زیرا سرعت و دقت احراز هویت را افزایش خواهد داد.

از دیگر ویژگی های احتمالی پیکسل 8 می توان به تراشه تنسور G3، نمایشگر 6.17 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره نمود.

به نوشته Androidauthority، این محصول از دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر GN2 و پشتیبانی از لرزش گیر اپتیکال (OIS) و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید نیز بهره خواهد برد. انتظار می رود پیکسل 8 استاندارد به دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی، باتری 4485 میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی 24 وات و شارژ بی سیم 12 وات مجهز گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2094

به "پرچمدار گوگل گران می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار گوگل گران می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید