پیامدهای بیکاری ستاره ها در دوران کرونا ، دنیرو نفقه 100 هزار دلاری همسرش را نصف کرد

به گزارش مجله فیروزی، رابرت دنیرو به اتهام نصف کردن نفقه 100 هزار دلاری همسر سابقش گریس های تاور در دوران شیوع کرونا به دادگاهی در منهتن فراخوانده شد.

پیامدهای بیکاری ستاره ها در دوران کرونا ، دنیرو نفقه 100 هزار دلاری همسرش را نصف کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ستاره سرشناس سینمای آمریکا و دنیا که اواخر سال 2018 پس از 21 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد، بیش از یک سال است بر سر تقسیم دارایی های 500 میلیون دلاری خود با خانم های تاور 65 ساله درگیر است. دنیرو 76 ساله که موظف است هر ماه 100 هزار دلار به حساب همسر پیشین خود واریز کند، چند ماه است به بهانه شیوع کرونا و کاهش درآمدش این مبلغ را نصف نموده و هر ماه 50 هزار دلار نفقه به خانم های تاور می دهد.

از این رو، همسر پیشین بازیگر برنده اسکار از او به دادگاه شکایت کرد و دنیرو از خانه روستایی خود حوالی نیویورک با اسکایپ با بازپرس و قاضی پرونده در دادگاه منهتن حرف زد. ضمن اینکه خانم های تاور مدعی شده او و دو فرزندش هلن 8 ساله و الیوت 21 ساله اجازه نیافته اند به خانه آقای بازیگر در نیویورک بروند. وکیل دنیرو در حالی از کاهش 50 درصدی نفقه همسر پیشین موکل خود در دادگاه دفاع کرد که این بازیگر سرشناس مالک چند هتل و رستوران در آمریکا و دیگر نقاط دنیاست.

دنیرو در 1994 بخشی از سرمایه خود را برای راه اندازی هتل و رستوران زنجیره ای هزینه کرد و حالا در مدیریت 41 رستوران و 18 هتل در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، مکزیک، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و استرالیا شریک است. وکیل دنیرو به دادگاه گفت موکل او فقط سه میلیون دلار در ماه آوریل و 1.9 میلیون دلار در ماه می ضرر نموده و به همین دلیل نمی تواند هر ماه 100 هزار دلار نفقه به همسرش بدهد. این در حالی است که دنیرو و شرکا در ماه های اخیر 14 وام به ارزش 28 میلیون دلار از صندوق کسب و کارهای خرد آمریکا دریافت نموده اند.

دنیرو سال 2004 با های تاور توافق نموده بودند هر سال یک میلیون دلار به حساب او واریز کند، به این شرط که درآمد سالانه اش 15 میلیون دلار یا بیشتر باشد. او امسال به دلیل شیوع کرونا فقط 7.5 میلیون دلار دستمزد گرفته و انتظار می رود درآمدش در ماه های به جامانده از امسال میلادی و سال 2012 چیزی در حدود 2.5 میلیون دلار باشد.

آخرین فیلمی که از دنیرو در سینماها به نمایش درآمد مرد ایرلندی مارتین اسکورسیزی بود که نامزد 10 جایزه اسکار شد و نتفلیکس حق و حقوق تمام بازیگران آن را تمام و کمال تسویه نموده است. پروژه تازه این ستاره قدیمی هم اوکلاهماست که به دلیل شیوع کرونا کلید خوردن آن به تاخیر افتاده است.

با وجود اعتراض وکیل خانم های تاور و اشاره او به ثروت 500 میلیون دلاری دنیرو، قاضی دادگاه منهتن اظهار داشت بازیگر هالیوودی می تواند در دوران شیوع کرونا هر ماه 50 هزار دلار به حساب همسرش واریز کند اما باید 75000 دلار دیگر به او بدهد تا بتواند یک خانه تابستانی برای خود و دو فرزندش بیابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 940

به "پیامدهای بیکاری ستاره ها در دوران کرونا ، دنیرو نفقه 100 هزار دلاری همسرش را نصف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامدهای بیکاری ستاره ها در دوران کرونا ، دنیرو نفقه 100 هزار دلاری همسرش را نصف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید