پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!

به گزارش مجله فیروزی، برای تزئین پروفایل اینستاگرام خود با نمادها، ایموجی ها و فونت های زیبا این مطلب را دنبال کنید.

پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!

یکی از اولین چیزهایی که یک فرد هنگام بازدید از صفحه اینستاگرام شما می بیند قسمت بیو اینستاگرام یا همان بیوگرافی است. بیوگرافی توضیح مختصری است که در خصوص خودتان به دیگران می گویید تا تصویری در فکر کاربران در خصوص شما و حرفه تان ایجاد شود. بنابراین، چرا آن را خوب و تاثیر گذار نکنید؟ امروز در خبرنگاران، ما قصد داریم 4 ترفند بیو اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم با ما همراه باشید.

نحوه اضافه کردن یک خط تازه به Instagram Bio

حتما در زمان نوشتن بیو اینستاگرام خود متوجه شده اید که نمی توانید برای رفتن به خط بعدی از کلید Enter بهره ببرید. اگر می خواهید در قسمت بیوگرافی خود به خط تازه بروید مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا متن خود را آن طور که دوست دارید در اپ های دیگر مانند اپ یادداشت یا حتی فیس بوک یا واتساپ تایپ کنید. هر جا که دوست داشتید اینتر بزنید و به خط بعدی بروید. کل متن را انتخاب و کپی کنید به قسمت Instagram Bio برگرید و متن کپی شده را آنجا paste کنید.

نحوه اضافه کردن فضاهای خالی و وسط چین کردن نوشته ها در بیو اینستاگرام!

به منظور جای گیری متفاوت هر خط از بیو اینستاگرام ، شما باید از اضافه کردن خطوط در اپ دیگری بهره ببرید همانطور که در بالا ذکر شد.

شما باید فضاهای خالی را آن قدر اضافه و کم کنید تا به آنچه می خواهید برسید. برای وسط چین کردن مشخصات بیو، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: فضای خالی بین دو ستاره را * ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ * به همراه ستاره ه ها کپی کنید.

مرحله 2: برنامه اینستاگرام را باز کنید و به بخش بیو بروید. فضای خالی بین دو ستاره را که در بالا کپی کردید در اینجا paste کنید و بعد از ستاره دوم آغاز به نوشتن کنید.

پس از انتها کار، ستاره ها را حذف کنید. لطفا مراقب باشید تنها ستاره ها را حذف کنید و نه فضاها را. سپس آنچه نوشتید را ذخیره کنید. فرمت نوشته شما حفظ خواهد شد.

چگونه نوشته های بیو اینستاگرام را فرمت کنید!

علاوه بر استفاده از فاصله ها و خطوط برای تغییر بیو، می توانید فونت نوشته ها را نیز تغییر دهید و به Instagram bio خود ایموجی اضافه کنید. اگر می خواهید با فونت های مختلف در Instagram بنویسید، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: یکی از این وبسایت ها را باز کنید:

lingojam.com

sprezzkeyboard.com

مرحله 2: متنی را که می خواهید فونت آن تغییر کند در باکس اول وارد کنید. در باکس دوم متن را با فونت های مختلف خواهید دید. آن فونتی را که دوست دارید کپی کنید.

مرحله 3: اینستاگرام خود را باز نموده و متنی را که در مرحله 2 کپی کردید در بیو paste کنید.

نحوه اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام!

شما به راحتی می توانید، آدرس فیس بوک، توییتر و یا نام تجاری خود را به وسیله منوی setting اینستاگرام به پروفایل خود اضافه کنید. برای اضافه کردن لینک، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: اینستاگرام را در روی گوشی خود باز کنید و دکمه Edit Profile را فشار دهید.

مرحله 2: در صفحه Edit Profile، لینک خود را در بخش Website اضافه کنید و آن را ذخیره کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 9 حقیقت که شما را شگفت زده خواهد نمود را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1924

به "پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیج اینستاگرام خود را حرفه ای کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید