چین پیروزی بایدن را تبریک گفت

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران : وزارت امور خارجه چین، پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

چین پیروزی بایدن را تبریک گفت

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، دولت چین روز چهارشنبه به جو بایدن پیروز احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبریک گفت.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه دویچه وله، وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پیامی در این خصوص خاطرنشان کرد: به انتخاب مردم آمریکا احترام می گذاریم.

پس از شمارش بخش عمده آرای انتخابات سال جاری آمریکا، رسانه های مختلف این کشور شامل آسوشیتدپرس، سی اِن اِن و حتی فاکس نیوز جمهوری خواه، بایدن و کاملا هریس را به عنوان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور منتخب، برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و مایک پنس معاونش را بازنده آن خواندند.

به دنبال این تحولات، بایدن و هریس با ایراد یک سخنرانی رسما خودشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواندند اما ترامپ ضمن نپذیرفتن شکست، از رجوع خود به دادگاه برای متوقف کردن آنچه تقلب عظیم در انتخابات خوانده است، اطلاع داد.

با این حال سران بسیاری از کشورهای دنیا تا کنون به بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبریک گفته و درخصوص همکاری با دولت او اعلام آمادگی نموده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1138

به "چین پیروزی بایدن را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین پیروزی بایدن را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید