کتاب اکوتوریسم راهی برای گردشگری پایدار رونمایی می گردد

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، این کتاب در شش فصل با عنوان های مفاهیم و اصول اکوتوریسم، اکوتوریسم و حفاظت از منابع طبیعی و فرهنگی، اکوتوریسم و مفاهیمی که در گردشگری با آن حوزه مشترک دارند، اثرات منفی و مثبت اکوتوریسم، دست اندرکاران اکوتوریسم و برنامه ریزی و مدیریت مقاصد اکوتوریسم به رشته تحریر در آمده است.

کتاب اکوتوریسم راهی برای گردشگری پایدار رونمایی می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این کتاب کوشش شده است تا بر اساس مبانی نظری تایید شده در مجامع جهانی و تکیه بر تجارب ملی موجود در ایران، گامی برای برقراری پیوندی منطقی و متوازن میان بخش دانشگاهی و اجرایی کشور برداشته گردد. افسانه احسانی نویسنده این کتاب، دانش آموخته کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم است. به باور او همیشه و در همه دوران ها، فاصله معناداری میان دانشگاه و بخش های اجرایی وجود داشته است، این فاصله در حوزه طبیعت گردی و به ویژه اکوتوریسم نیز احساس می گردد.

مراسم رونمایی از کتاب اکوتوریسم راهی برای گردشگری پایدار، چهارشنبه 30 دی ماه 1394 ساعت 17:30 تا 19 در انتشارات فنی ایران، طبقه اول سالن جلیل خسروشاهی به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، ربه روی بانک قوامین، پلاک 24 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 591

به "کتاب اکوتوریسم راهی برای گردشگری پایدار رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب اکوتوریسم راهی برای گردشگری پایدار رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید