کشف یک دستگاه پهباد غیرمجاز توسط هنگ مرزی سرخس

به گزارش مجله فیروزی، فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف یک دستگاه پهباد غیرمجاز توسط مامورین اطلاعات این یگان اطلاع داد و گفت: قرار بود با این پهباد مواد مخدر به ترکمنستان ارسال گردد.

کشف یک دستگاه پهباد غیرمجاز توسط هنگ مرزی سرخس

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، سرهنگ حمزه قاسمی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر قاچاق مواد مخدر به وسیله پهباد به کشور ترکمنستان، موضوع در دستور کار عملیاتی این فرماندهی نهاده شد، بنابراین در این راستا با فعال نمودن منابع و مخبرین و اشراف اطلاعاتی، مأمورین اطلاعات این یگان در بازرسی از منزل یکی از مظنونین پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی، پیروز به کشف یک دستگاه پهباد با قابلیت حمل مواد مخدر شدند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس اضافه نمود: این دستگاه توسط فردی سابقه دار، اهل و ساکن یکی از استان های شمالی کشور و اصالتاً ترکمن که راهنمایی نماینده و خلبان این پهباد بوده است وارد سرخس شده تا با همدستی احدی از ساکنین روستاهای مرزی شهرستان سرخس اقدام به حمل مواد مخدر از نوع قرص ترامادول به کشور ترکمنستان را نمایند که متهمین قبل از رسیدن به اهداف شوم خود دستگیر و اقدامات قانونی در این زمینه معمول شد.

وی ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف، یک دستگاه لپ تاپ راهنمایی پهباد، چهار ملخ مربوطه، دو دستگاه آنتن راهنماییگر، دو عدد باتری شارژی و چهار دستگاه گوشی هوشمند و سایر متعلقات دیگر با ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف شد.

قاسمی بیان نمود: مرزبانان هنگ سرخس با اشرافیت اطلاعاتی دقیق، با هر گونه بی نظمی و بی قانونی در این خصوص مجدانه برخورد خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1188

به "کشف یک دستگاه پهباد غیرمجاز توسط هنگ مرزی سرخس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک دستگاه پهباد غیرمجاز توسط هنگ مرزی سرخس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید