یادآوری 5 وسیله جانبی موبایل برای سفر

به گزارش مجله فیروزی، این روزها سبک زندگی ما به سمتی رفته است که اگر چند ساعت به ابزارهای تکنولوژی دسترسی نداشته باشیم، دست و پایمان را گم می کنیم. البته این مسئله لزوما نکته منفی ای نیست. کافی است همواره آماده باشیم تا با یاری ابزارهای تازه بتوانیم سرعت و دقت عملکردمان را در کارهای روزانه بالاتر ببریم. سفر رفتن هم از این قاعده مستثنی نیست. و احتیاج به تکنولوژی در سفر هم احساس می گردد. در اینجا 5 ابزار و وسیله جانبی تلفن همراه را یادآوری می کنیم که همراه داشتن شان به شما یاری می نماید سفر بهتری داشته باشید.

یادآوری 5 وسیله جانبی موبایل برای سفر

پاوربانک

برای کسی که از خانه یا محل کارش دور است، تمام شدن شارژ باتری موبایل یکی از ترسناک ترین اتفاق های ممکن است. به خصوص اگر در سفر کاری باشید، همراه داشتن پاوربانک شما را از خطر دور افتادن از اخبار محل کارتان نجات خواهد داد. پاوربانک هایی که ذخیرهای بیشتر 10000آمپر دارند، بسته به نوع دستگاه های شما می توانند تا چند روز انرژی لازم برای تلفن همراه و تبلتتان را تامین نمایند.

هدفون های صداگیر

مسافرها بسیاری از مسائل راستا را می توانند کنترل نمایند، اما ساکت کردن فضا ممکن نیست. تنها راه نجات از مسافرهای پرچانه و صداهای آزاردهنده محیط همراه داشتن یک هدفون صداگیر است. به یاری این هدفون می توانید حریم خصوصی تان را حفظ کنید، تماس های تلفنی تان را انجام دهید و به موسیقی های مورد علاقه تان گوش بدهید.

هارد اسکترنال

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که سرعت گوشی یا تبلتتان به حدی پایین بیاید که نتوانید با پاورپوینت کار کنید یا حتی برای تفریح یک ویدیو را با کیفیت اچ دی تماشا کنید. معمولا علت این مشکل پربودن حافظه دستگاه است. مسافرها از هر موقعیتی برای عکس گرفتن استفاده می نمایند، ضمن اینکه دستگاه هایشان را در خانه با موسیقی های مورد علاقه شان پر نموده اند. هیچکس دلش نمی خواهد عکس هایی را که گرفته پاک کند و موسیقی هایش را از دست بدهد.

یکی از وسایلی که در سفر خیلی به کارتان خواهد آمد همراه داشتن هارد اکسترنال است. هارد اکسترنال به شما یاری می نماید مجبور نباشید برای خالی کردن حافظه دستگاه از خیر عکس ها یا موسیقی هایتان بگذرید.

همه چیز درباره عکاسی در سفر

قاب محافظ

موقع خرید دستگاه های هوشمند، فروشنده ها پیشنهاد می دهد که دستگا ه تان را بیمه کنید. اما قبل از بیمه کردن برترین کار این است که مراقب باشید دستگاه تان نشکند! در سفر فعالیت و جابه جایی زیاد است و احتمال زمین خوردن یا ضربه تماشا گوشی و تبلت خیلی بالاست. پس بهتر است قاب محافظ قوی و خوش دستی برای دستگاه تان تهیه کنید.

مودم جیبی

هیچکس دلش نمی خواهد دربه در در پی وای فای رایگان بگردد یا هزینه زیادی بابت استفاده از اینترنت خط موبایلش پرداخت کند. یکی از برترین دستگاه هایی که برای برطرف این احتیاج اختراع شده و در فهرست وسیله سفر می تواند باشد، مودم جیبی است. همراه داشتن یک مودم جیبی شما را همواره آنلاین نگه می دارد.

و در انتها احتیاج به گفتن ندارد که شارژر و کابل USB را از قلم نیاندازید.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1828

به "یادآوری 5 وسیله جانبی موبایل برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادآوری 5 وسیله جانبی موبایل برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید