یورو 2020، یواخیم لو: می توانیم باخت مان به فرانسه را در بازی های بعدی جبران کنیم، بدشانسی آوردیم

به گزارش مجله فیروزی، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با وجود باخت خانگی مردانش برابر فرانسه در دور اول مرحله گروهی یورو 2020، شانس زیادی برای صعود آنها به مرحله بعدی متصور است.

یورو 2020، یواخیم لو: می توانیم باخت مان به فرانسه را در بازی های بعدی جبران کنیم، بدشانسی آوردیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در خاتمه بازی خانگی سه شنبه ژرمن ها برابر فرانسه در گروه F رقابت های یورو 2020 که با گل به خودی متس هوملس یک بر صفر به سود خروس ها خاتمه یافت، گفت: یک بازی بی نهایت سنگین را پشت سر گذاشتیم. ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم و تا آخرین دقیقه بازی جنگیدیم. نمی توانم به خاطر این شکست، تیمم را مقصر بدانم. بازیکنان ما در تمام دوئل های انفرادی به خوبی جنگیدند. چیزی که ما در این بازی کم داشتیم ضربه آخر دقیق در یک سوم دفاعی حریف بود.

سرمربی ژرمن ها که آخرین تورنمنت خود را در کنار این تیم تجربه می نماید، اضافه نمود: ما در صحنه گل به خودی که دریافت کردیم بدشانس هم بودیم. برای متس دفع آن توپ بسیار سخت بود. با این حال سعی کردیم که به بازی برگردیم و توپ را به جناحین بردیم. این برنامه بازی ما بود چون می دانستیم که فرانسه تیم یکدستی است و نفوذ به خط دفاعی آن از مرکز بسیار سخت است. ضدحملات فرانسوی ها بسیار سرعتی و خطرناک بود و ما نمی توانستیم جلوی تمام ضدحملات شان را بگیریم.

لو در خاتمه توضیح داد: از فردا تمرینات مان را از سر می گیریم و روی یکسری چیزها بیشتر کار خواهیم کرد. درست است که باختیم، اما باید به فکر بازی بعدی باشیم. همه ما بابت این نتیجه ناراحتیم، ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است. هنوز دو بازی دیگر داریم که می توانیم در آنها این باخت را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1521

به "یورو 2020، یواخیم لو: می توانیم باخت مان به فرانسه را در بازی های بعدی جبران کنیم، بدشانسی آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، یواخیم لو: می توانیم باخت مان به فرانسه را در بازی های بعدی جبران کنیم، بدشانسی آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید