2 اصل آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس

به گزارش مجله فیروزی، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین گلستان اظهار کرد در بازگشایی مدارس، حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان و همکاران بیش از هر مسأله ای در اولویت ما قرار گرفته است.

2 اصل آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان، عصر پنجشنبه 18شهریور1400، با حضور علیرضا کاظمی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش، احسان گوهری راد؛ مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای شورا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها (به صورت مجازی) پیرامون پروژه مهر و بازگشایی مدارس، در سالن فرهنگ، آموزش و پرورش گلستان، برگزار گردید.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش در این نشست با اشاره به طراحی و تدوین الگوی بازگشایی مدارس گفت: الگوهای متفاوتی برای آموزش حضوری دانش آموزان در سطح کشور طراحی شده است که هفته آینده به مدیران مدارس اعلام خواهد شد؛

وی اضافه کرد: اصول بازگشایی مدارس در هر منطقه، طراحی شده است که بزودی اعلام خواهد شد؛ در این الگوها، تصمیم نهایی در نحوه اجرا، بر عهده مدارس و شورای آموزش وپرورش شهرستان ها خواهند بود.

کاظمی در ادامه اضافه کرد: در بازگشایی حضوری مدارس، حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان و همکاران در اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1613

به "2 اصل آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 اصل آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید