5 انیمه ی تازه که زمستان سال جاری باید دیدن کنید

به گزارش مجله فیروزی، فصل زمستان دارد از راه می رسد. برای خیلی ها، زمستان یادآور سرما و سوز بیرون، و گرمای آرامش بخش داخل خانه است. فصل پنهان شدن زیر پتو و روز های کوتاه و شب های طولانی را سر کردن. اما برای انیمه بازها، زمستان فقط یک فایده دارد: تماشا انیمه های تازه! برای یک هوادار دوآتشه انیمه، هیچ چیز آرامش بخش تر از تماشای انیمه های تازه در شب های طولانی زمستان نیست. به همین علت، در این مطلب به معرفی پنج انیمه تازه ای می پردازیم که قرار است زمستان سال جاری نمایش داده شوند. چایی و قهوه را آماده کنید و مطمئن شوید که اتاق تان گرم است، چون قرار است زمستان سال جاری را با این پنج انیمه بگذرانید!

5 انیمه ی تازه که زمستان سال جاری باید دیدن کنید

1. راهنمای شاهزاده نابغه برای نجات یک ملت از بدهی (Tensai Ouji no Akaji Kokka Saisei Jutsu/ The Genius Princes Guide to Raising a Nation Out of Debt)

  • خالق: تورو توبا
  • کارگردان: ماساتو تاماگاوا
  • آغاز پخش: 21 دی 1400

رئیس بودن گاهی وقت ها پردردسر می گردد. دست کم شاهزاده وین از انیمه راهنمای شاهزاده نابغه برای نجات یک ملت از بدهی که چنین نظری دارد، یک کشور برای او به ارث رسیده و مسئولیت سنگینی روی دوشش دارد. این امپراتوری کوچک است و غم و ناراحتی زیاد دارد، دردسرهایش به فوایدش می چربد. شاهزاده وین می خواهد سرزمین امپراتوری اش را به مزایده بگذارد تا بتواند با خیال راحت استراحت کند و از زندگی لذت ببرد و مملکت داری و سیاست بازی را به اهلش بسپارد.

ولی رها کردن یک کشور آن قدری هم که به نظر می آید، راحت نیست. و هر وقت شاهزاده حرکتی انجام می دهد، متوجه می گردد که همین باعث بهبود اوضاع کشور می گردد! اصلا او چطور می تواند یک کشور بزرگ را رها کند تا خودخواهانه مشغول زندگی پرعیش و نوش خودش گردد؟ راهنمای شاهزاده نابغه … یک کمدی فانتزی تماشایی است که هرکسی می تواند با آن ارتباط برقرار کند. این انیمه نشان می دهد که قرار نیست هرچه زندگی به شما داد را در جهت منافع خودتان به کار گیرید، گاهی اوقات کمی از خودگذشتگی هم ضروری است. این انیمه را یوکوهاما انیمیشن لبرتوری فراوری نموده و دی ماه سال جاری پخش آن آغاز می گردد.

2. شرق (Orient)

  • خالق: شینوبو اوهتاکا
  • کارگردان: تتسویا یاناگیساوا
  • تاریخ پخش: 15 دی 1400

دنبال یک انیمه پرهیجان و اکشن می شد؟ شرق مخصوص شماست. این انیمه داستان دو دوست به نام موساشی و کوجیرو است که از دوران کودکی با هم بوده اند. آن از همان زمان بچگی قسم می خورند که وقتی بزرگ شدند سامورایی های اهریمن کشی شوند. ولی در ظرف چند سال، این هدف به یک رویای محال تبدیل می گردد، چرا که موجودات اهریمنی به جایگاه خدای گونه ای می رسند و سامورایی ها ضعیف تر از همواره می شوند.

ولی این ها باعث سرخوردگی موساشی نمی شوند. او همچنان با افتخار از رویای خود برای سامورایی شدن می گوید و روی مهارت های خود کار می نماید و منتظر زمانی مناسب برای هنرنمایی می گردد. این در حالی است که دوستش کوجیرو کاملا ناامید می گردد و این رویا را رها می نماید. ولی کوجیرو هم یک تجربه نزدیک به مرگ را از سر می گذراند و همین باعث می گردد که دوباره به فکر هدف خود برای سامورایی شدن بیافتد.

هواداران مانگاهای شونن (مانگای مخصوص مخاطبان پسر بین 8 تا 18 سال) قطعا از شرق لذت می برند. چون هرچه بخواهند در آن هست. از دوستی و پشتکار گرفته تا نبردهای هیجان انگیز و مضمونی که خیلی ها در این سن با آن سروکله می زنند: کوشش برای پیدا کردن خود. این انیمه تماشایی از استودیو ای. سی. جی. تی را از دست ندهید.

3. بخش 24 توکیو (Tokyo 24th Ward)

  • خالق: ویو شیموکورا
  • کارگردان: نائوکاتسو سودا
  • تاریخ پخش: 16 دی 1400

این انیمه در سکوت فراوری شده و حتی داستانش هم کامل لو نرفته است، به نظر می رسد فرآیند فراوریش هم کاملا سازگار با محتوایش است. تا جایی که ما فهمیده ایم، بخش 24 توکیو یک انیمه تریلر-رازآلود است و حول سه دوست می چرخد: رن، کوکی و شوتا. این سه دوست در یک جزیره مصنوعی در ساحل توکیو به جهان آمده و بزرگ شده اند. و اگرچه هرکدام گذشته های متفاوت خود را دارند و از نظر شخصیتی کاملا با هم فرق دارند، ولی همواره با هم بوده اند. ولی یک اتفاق باعث می گردد ارتباط بین آن ها بهم بریزد.

یک بار، هر سه آن ها هم زمان با هم تماسی از یک دوست درگذشته دریافت می نمایند که به آن ها می گوید: آینده را انتخاب کنید. حال این سه نفر مجبورند خانه خود و تمام ساکنانش را نجات دهند، ولی آیا در این راستا قادر به حفظ دوستی بین خودشان هم خواهند بود؟ برای این سه نفر که هریک تفکر و نگاه متفاوت خود را دارند، رسیدن به چنین هدفی کار راحتی نخواهد بود. سخت می توانیم کنجکاوی خود نسبت به این انیمه مرموز و عجیب از استودیوی کلاور ورکس را فرو بنشانیم، بی صبرانه منتظر آغاز پخش آن هستیم.

4. باشگاه رایمن (Rymans Club)

  • خالق: آیمی یامائوچی
  • کارگردان: آیمی یامائوچی
  • تاریخ پخش: دی ماه 1400

آیا شما هم مثل ما فکر می کنید پاییز سال جاری انیمه ورزشی خیلی کم داشتیم؟ آیا حسابی هوس درام های مجذوب کننده و شیرین درباره ورزشکارهایی را نموده اید که کم کم به اهمیت حضور در یک تیم پی می برند و در عین حال، بر مسائل شخصی خود غلبه می نمایند؟ باشگاه رایمن همان چیزی است که دنبالش می شد.

این انیمه حول چند کارمند می چرخد که بدمینتون هم بازی می نمایند. داستان بیشتر روی میکوتو شیراتوری متمرکز است، یک نابغه بدمینتون که بعد از این که در یک رقابت معتبر مغلوب شد، مدت هاست این ورزش را کنار گذاشته است. او با وجود استعداد فراوانی که دارد، بعد از این شکست دچار ترس شده و دیگر نمی تواند به سراغ این ورزش حرفه ای برود. در عوض شغلی در یک شرکت فراوری نوشیدنی پیدا می نماید. آن جا با شخصی به نام تاتسورو میازومی آشنا می گردد، یک کارمند بسیار پیروز که یکی از برترین بازیکنان بدمینتون شرکت هم هست.

آیا میکوتو می تواند بر ترس خود غلبه کند و ظرفیت های پنهان خود را به رخ بکشد؟ بر خلاف انیمه های ورزشی دیگر، باشگاه رایمن تمرکز خود را معطوف به چند فرد بزرگسال (و نه نوجوان) نموده است و کوشش می نماید علاوه بر تجربه های آن ها در حوزه ورزش، سری هم به زندگی روزانه و شخصی آن ها هم بزند. هواداران انیمه های ورزشی و کمدی های کارمندی قطعا از این انیمه تازه استودیوی لیدن فیلمز لذت می برند.

5. ساساکی و میانو (Sasaki and Miyano)

  • خالق: شو هاروسونو
  • کارگردان: شینجی ایشی هیرا
  • تاریخ پخش: 20 دی 1400

این انیمه که از مانگایی به همین نام اقتباس شده، داستان شخصی به نام میانو است، پسری که زندگی آرام و بی دردسری دارد و اوقات خود را با مطالعه مانگاهای پسرانه می گذراند. بزرگ ترین ترس او این است که آیا پوست صورتش نرم هست یا نه. ولی یک روز این آرامش و سکوت از بین می برود و او با یک دانش آموز سال بالایی به نام ساساکی آشنا می گردد. ساساکی کاملا تحت تاثیر میانو و روحیه احساسی او قرار می گیرد. با وجود این که ساساکی کوشش می نماید به میانو نزدیک گردد و دوستی شان را محکم تر کند، میانو کلا بی خبر است و متوجه نمی گردد. او هنوز متوجه نشده است که داستان زندگی اش هم شبیه یکی از همان مانگاهایی شده است که همواره می خواند.

ساساکی و میانو داستانی شیرین و دلنشین را روایت می نماید و همانند میانو، قهرمان داستانش، خیلی دنبال حاشیه و هیاهو نیست. این انیمه زیبای استودیو دین دی ماه سال جاری در دسترس خواهد بود.

منبع: Collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1760

به "5 انیمه ی تازه که زمستان سال جاری باید دیدن کنید" امتیاز دهید

2 کاربر به "5 انیمه ی تازه که زمستان سال جاری باید دیدن کنید" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 انیمه ی تازه که زمستان سال جاری باید دیدن کنید"

1 دیدگاه

علی زراعت پیشه 10 بهمن 1400

امو همشو خودمون می دونیم یچی جدید بزار

پاسخ به علی زراعت پیشه
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید