9 عادتی که همه افراد پیروز دارند

به گزارش مجله فیروزی، عادات روزانه افراد پیروز

تا به حال به عادت هایتان فکر نموده اید؟ دقت نموده اید که افراد پیروز چه عادت هایی را دارند و چه عادت هایی ندارند؟ یک واقعیت وجود دارد و آن هم این است که همه افراد پیروز به طرز شگفت انگیزی منظم اند. این را دانشمندانی که این افراد را مورد آنالیز قرار داده اند متوجه شده اند در واقع عادات روزانه افراد پیروز به گونه ای است که به احتمال زیاد بسیاری از افراد دیگر آن را ندارند. بهتر است زودتر مقدمه چینی را تمام کنیم و به اصل مطلب بپردازیم و ببینیم که افراد پیروز چه عادت هایی دارند. با خبرنگاران باشید:

9 عادتی که همه افراد پیروز دارند

مطالعات اضافه در خصوص کارشان دارند

یکی از مدیران پیروز می گوید: من معمولا همواره یک ساعت از وقتم را بعد از شام به مطالعه پیرامون شغلی که در آن کار می کنم اختصاص می دهم. این کار باعث می گردد تا بتوانم دیدم را در باره صنعتی که در آن کار می کنم گستره تر کنم و یک مدیر باسواد باشم که حرف های زیادی برای گفتن دارد، علاوه بر این به من یاری می نماید تا به عنوان مدیر یک مجموعه، زمانی که با کارمندان و همکارانم درباره حیطه های کاریشان صحبت می کنم، به مسائل و موضوعات کاری آن ها اشراف داشته باشم.

یک ژورنال روزانه تهیه می نمایند

یکی از عادات روزانه افراد پیروز این است که یک ژورنال تهیه می نمایند و در آن معین می نمایند که دوست دارند زندگی شان چطور پیش برود. این ژورنال به آنها یاری می نماید تا اهدافشان را در آن بنویسند و بتوانند برای رسیدن به اهدافشان استراتژی های لازم را رعایت نمایند و علاوه براین، ژورنال ها یا همان دفترچه های یادداشت، ابزاری عالی برای یادداشت کردن ایده های ناگهانی ای هستند که به فکر می رسند، می توانید ایده ایتان را در آن جا یادداشت کنید و آن ها را به واقعیت تبدیل کنید. شاید فکر کنید که اگر ایده تان را در فکرتان داشته باشید تفاوتی با نوشتن آن روی کاغذ ندارد ولی این دقیقا تفاوتی است که یک فرد عادی با یک فرد پیروز دارد.

آن ها همواره ورزش می نمایند تا فکری قوی داشته باشند

یکی از گام هایی که در راه پیروزیت باید بردارید این است که نه فقط به فکر بلکه به جسمتان هم اهمیت دهید. افراد پیروز همواره ورزش در باشگاه و یا حتی اگر امکان باشگاه رفتن را نداشته باشند، ورزش در خانه یا در بیرون خانه را در بالای برنامه هایشان قرار می دهند و یکی از اصلی ترین اولویت آن ها در زندگی است، این را از قلم نیاندازید یک یک بدن قوی می تواند یک فکر قوی بسازد. این هم از دیگر عادات روزانه افراد پیروز است.

ترس را از خود دور می نمایند

چه چیزی باعث نرسیدن به پیروزیت های بزرگ می گردد؟ ترس، آن هم ترس از شکست. خیلی وقت ها افراد می خواهند کاری را انجام دهند و به عبارتی در زندگی شان ریسک نمایند اما از این که به پیروزیت نرسند می ترسند، از موانعی که ممکن است در سر راهشان باشد می ترسند، حتی افرادی که اعتماد به نفس ندارند از حرف های دیگران هم می ترسند! اما افراد پیروز یک باور دارند و آن هم این است، اگر نتوانید بر ترستان غلبه کنید، هیچ وقت به شخص بزرگی در حرفه و یا زندگی تان تبدیل نمی شوید. باید ریسک کنید.

هیچ وقت تسلیم نمی شوند

از عادات روزانه افراد پیروز این است که هیچ وقت تسلیم نمی شوند. آن ها حتی اگر هدفی در زندگی داشته باشند و در راه رسیدن به آن شکست بخورند، هیچ وقت عقب نشینی نمی نمایند و بعد از هر بار زمین خوردن دوباره از جا بلند می شوند. هر انسانی ممکن است در زندگی در راه رسیدن به هدف شکست بخورد این مهم نیست، مهم این است که اگر واقعا آن هدف را بخواهید برای آن دوباره کوشش می کنید و با نیروی بیشتری ادامه می دهید.

اطرافشان را با آدم های مثبت پر می نمایند

آن ها اجازه نمی دهند تا دور و اطرافشان را آدم های منفی پرنمایند، برخی از افراد ذاتا انرژی مثبتی دارند و جالب این که ممکن است هیچ وقت با شما در ارتباط خاصی نبوده اند اما همواره از آن ها نوعی انرژی مثبت دریافت نموده اید،… اطرافتان را با آدم های مثبت، آدم های هدفمند پر کنید و چه قبول کنید و چه نه، ذات انسان تاثیر پذیر است و خیلی زود یا دیر از آدم های اطراف خواه ناخواه اثر می گیرد.

گوش کنید و یاد بگیرید

به مشتریان، همکاران و کارمندانتان گوش کنید، چرا؟ چون همواره چیزهای تازه ای از آن ها خواهید شنید. علاوه بر این، این کار باعث می گردد تا بتوانید روابط محبت آمیز تری با آنها برقرار کنید و از این راه آن ها را به این باور می رسانید که حرف ها و عقاید آن ها مهم است و شما به آن ها اهمیت می دهید. این کار تنش را از بین می برد، احساسات منفی را از بین می برد و به آن ها اجازه می دهد تا خودشان را ابراز نمایند.

تعادل را درزندگی برقرار کنید

در حالی که ما کار می کنیم تا زندگی کنیم، واقعیت این است که بسیاری از افراد زندگی می نمایند تا کار کننند! از دیگر عادات روزانه افراد پیروز این است که آن ها بلدند بین کار و زندگی تعادل برقرار نمایند، آن ها زمانی که در خانه هستند سعی می نمایند تا دور از تلفن همراه، لپ تاپ و یا کارهای معمولشان باشند و وقتشان را در کنار خانواده و یا حتی برای خودشان بگذرانند. البته شاید فکر کنید که کشاندن کار به محیط خانه امری اجتناب ناپذیر است، که البته در مواردی واقعا همین طور است ولی اگر این موضوع همیشگی است باید واقعا در فکریت تان تجدید نظر کنید.

در پارک قدم بزنید

برای این که فکری شفاف و خلاق داشته باشید واقعا ضروری است تا جایی که می توانید حتی نیم ساعت از روزتان را هم که شده به قدم زدن در پارک و فضای سبز اختصاص دهید. این کار همه تنش ها و استرس ها را از شما دور می نماید و به شما اجازه می دهد تا بتوانید فکر بازتری داشت باشید و مسائل را راحت تر حل و فصل کنید.

منبع: inc.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1889

به "9 عادتی که همه افراد پیروز دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 عادتی که همه افراد پیروز دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید