استارت اردوی فرنگی کاران جوان مستلزم تست کرونا

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، اواخر ماه گذشته بود که خبری عجیب به کانون توجه اهالی کشتی بدل شد. خبری که حکایت از تست مثبت 22 فرنگی کار جوان اردونشین داشت و به لغو اردو انجامید. این اتفاق در حالی گریبانگیر این تیم شد که بعد از برپایی سه اردوی فرنگی کاران در خارج از تهران، قرار بود دور نو تمرینات این تیم در خانه کشتی شروع گردد، اما تست کرونای بیشتر اردونشینان که قبل از حضور در تمرینات از آنها گرفته شد، مثبت بود!

استارت اردوی فرنگی کاران جوان مستلزم تست کرونا

بدین ترتیب تمامی نفرات دعوت شده به اردو به شهر و منازل خود بازگشتند تا طی دوباره بعد از انجام یک تست دیگر، مجوز حضور در اردوی تهران را دریافت نمایند. البته این انتها ماجرا نبود و تست دوم هم از ابتلای بیشتر فرنگی کاران حکایت می کرد و برگزاری اردوی این تیم با حساسیت و محدودیت های ویژه ای به زمانی نامشخص موکول شد.

به همین دلیل محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به آخرین شرایط اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی جوانان که باید خود را مهیای رقابتهای دنیای 2021 روسیه کند به خبرنگاران گفت: بعد از تست اول کرونا، دوباره از بچه ها تست PCR گرفته شد که تعداد زیادی از کشتی گیران نمونه شأن مثبت بود. بلافاصله اقدامات لازم با نظر کمیته پزشکی انجام و دستورات لازم به این نفرات برای مراقبت از خود داده شد.

به گفته امامی اردوی فرنگی کاران در اولین فرصت با نفراتی که مبتلا نیستند برگزار خواهد شد، چراکه این تیم باید طی روزهای 25 تا 31 مرداد در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا در روسیه به میدان برود. در نتیجه تمرینات این تیم بزودی با هماهنگی کادرفنی شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1561

به "استارت اردوی فرنگی کاران جوان مستلزم تست کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت اردوی فرنگی کاران جوان مستلزم تست کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید