استقلال کاری کرد من هم سراغ فیفا بروم ، نصف پولی که خواستند در این باشگاه گم شده است

به گزارش مجله فیروزی، هافبک سابق آبی ها بصورت شفاهی درخصوص جنجال انتقال مبلغ قراردادش از باشگاه بلژیکی به باشگاه استقلال شفاف سازی کرد.

استقلال کاری کرد من هم سراغ فیفا بروم ، نصف پولی که خواستند در این باشگاه گم شده است

به گزارش خبرنگاران ماجرای انتقال پول قرارداد ستاره ایرانی باشگاه شارلروای بلژیک به استقلال به یکی از چالش های عجیب در این باشگاه تبدیل شده است.

امیر حسین حسین زاده بصورت تماس تصویری در برنامه شب های فوتبالی به اظهارات مطرح شده دراین خصوص شفاف سازی کرد که در ادامه می خوانید.

حسین زاده در پاسخ به این سوال آیا در جریان انتقال 250هزار دلار مبلغ قراردادش با باشگاه بلژیکی به باشگاه استقلال بوده یا نه شرح داد: من تا امروز صبح خبر نداشتم تا اینکه چند ویدیو از طرف دوستانم برای من ارسال شد و آگاه شدم که صحبت هایی بوجود آمده که این پول کامل به استقلال نرسیده و یا نصف آن گم شده است.

ستاره سابق استقلال ادامه داد: ما در همان ابتدای فصل با باشگاه استقلال درخصوص انتقال این مبلغ به مشکل خورده بودیم و باشگاه شماره حساب نمی داد اما درنهایت طبق آی تی سی صادر شده این پول از حساب باشگاه شارلروا خارج شد و به حساب استقلال نشست و تایید شد.

حسین زاده اضافه نمود: من حتی بخاطر موضوع انتقال این پول نزدیک به یک ماه درگیر بودم و باشگاه استقلال تایید نمی داد و هر روز به آقای آجرلو زنگ می زدم و پیغام می دادم و با ارئه سند و مدرک به باشگاه استقلال گفتم که این پول از حساب باشگاه شارلروا خارج شده اما باشگاه استقلال جواب تماس های من را نمی داد و بخاطر عدم تایید باشگاه استقلال آی تی سی من صادر نمی شد و نمی توانستم برای باشگاه جدیدم بازی کنم.

لژیونر ایرانی توضیح داد: در آخر به علت عدم همکاری باشگاه استقلال مجبور شدیم به وسیله فیفا پیگیری کنیم تا درنهایت با اقدام فیفا مشکلم حل و آی تی سی من صادر شد اما نزدیک به 7-8 بازی را به خاطر این مشکل از دست دادم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2054

به "استقلال کاری کرد من هم سراغ فیفا بروم ، نصف پولی که خواستند در این باشگاه گم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال کاری کرد من هم سراغ فیفا بروم ، نصف پولی که خواستند در این باشگاه گم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید