اظهارات شوکه کننده سرمربی سابق والیبال زنان

به گزارش مجله فیروزی، روز گذشته فدراسیون والیبال ایران به شکل رسمی گفت که با سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان قطع همکاری شده است. فدراسیون والیبال عدم توافق با کمپدلی را علت این جدایی عنوان نمود؛ یک قطع همکاری که با توجه به نتایج خوب کمپدلی با تیم ملی و البته رابطه عالی او با بازیکنان ایرانی عجیب به نظر می رسید.

اظهارات شوکه کننده سرمربی سابق والیبال زنان

به همین بهانه ارتباطی با کمپدلی برقرار کردیم و با او درباره این اتفاق صحبت کردیم که در اینجا مصاحبه این سرمربی مشهور ایتالیایی با ورزش سه را می خوانید.

*هنوز شوکه و ناراحتم

ترجیح می دهم خیلی بحث را باز نکنم. من هنوز خیلی شوکه و ناراحت هستم. بابت رفتار فدراسیون والیبال ایران که بدون حتی پاسخ به ایمیلم با یک بیانیه اعلام کردند که من نمی خواهم با شرایط مشابه پارسال کار کنم، عصبانی و ناراحت هستم. کاش حداقل پاسخی دریافت می کردم

*برترین ها را برای زنان ایرانی آرزو می کنم

تنها چیزی که می خواهم بگویم این است که قصد دارم از همه بازیکن و مربیان زنی که در این مدت آن ها را دیدار نموده ام تشکر کنم و برترین ها را برایشان آرزو کنم. آن ها باید به آینده امیدوار باشند. و فعلا صبر کردن مهم ترین چیز است. چنین تغییراتی که فدراسیون خواستار آن است به این سرعت اتفاق نمی افتد.

*امیدوارم در شرایط بهتر برگردم

ایران کشور زیبایی است و مردم ایران انرژی زیادی دارند. امیدوارم بتوانم زمانی برگردم که شرایط بهتر است و واقعاً اراده (حتی در عمل) برای تغییر وجود داشته باشد. خیلی متاسفم که نتوانستم به همه بازیکنان و افرادی که در این تجربه مهم همراهم بودند سلام کنم. یکی یکیِ آن ها را در آغوش می کشم. و من این ایده را دوست دارم که بتوانم با خداحافظی به آن ها سلام کنم.

*ایران پر از استعدادهای فوق العاده است

همان طور که همواره گفته ام در ایران استعدادهای زیادی وجود دارد، خیلی زیاد. ما باید در خصوص مربیان خیلی کار کنیم و به آن ها امکانات ملموس تری بدهیم تا بتوانند این استعدادها را از سنین پایین تربیت نمایند. در حال حاضر، بازیکنان ایرانی شانس بسیار کمتری برای کسب تجربه در سطح بین المللی نسبت به بازیکنان تیم های آسیایی دیگر دارند و این در مسابقات مشهود است.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2034

به "اظهارات شوکه کننده سرمربی سابق والیبال زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات شوکه کننده سرمربی سابق والیبال زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید