افتتاح 80 غرفه صنایع دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله فیروزی، 80 غرفه صنایع دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

افتتاح 80 غرفه صنایع دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد ، ظهر امروز یکم فرودین ماه 98با حضور عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری مدیرکل گردشگری این استان ،کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ،کرمی معاون گردشگری استان و تنی چند از فعالان حوزه صنایع دستی، غرفه های صنایع دستی ورودی های شهر یاسوج افتتاح شد.

در این آیین محمود باقری مدیرکل گردشگری استان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بحث صنایع دستی در کشور یکی از استان های پیشرو به شمار می رود، اظهار کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید باید شرایط درآمد زایی و اشتغال زایی را برای کسانی که در این صنعت مشغول به کار هستند، فراهم شده است.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام رونق فراوری از سوی رهبر انقلاب اسلامی گفت: کوشش می کنیم در سال جدید زمینه فراوریات صنایع دستی همراه با اشتغال زایی را در تمام نقاط کهگیلویه وبویراحمد افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، توضیح داد: صنایع دستی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در اشتغال زایی در این مناطق دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 171

به "افتتاح 80 غرفه صنایع دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 80 غرفه صنایع دستی در ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید