انهدام 3 باند سلاح های جنگی آمریکایی در تهران

به گزارش مجله فیروزی، رئیس پلیس تهران: 3 باند قاچاق سلاح های جنگی از غرب کشور منهدم شد و بیش از 115 سلاح جنگی که بیشتر کلت کمری بودند همراه 3700 فشنگ کشف شد. 80 درصد این سلاح ها ساخت آمریکا بود.

انهدام 3 باند سلاح های جنگی آمریکایی در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مراسم بازدید جانشین فرمانده نیروی انتظامی از طرح های پلیس تهران عظیم در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات انجام شده توسط مأموران انتظامی پلیس تهران، انهدام سه باند وارد کننده سلاح از غرب کشور به پایتخت بود که با شناسایی، دستگیری و انهدام هر سه باند، بالغ بر 115 قبضه سلاح جنگی و 3700 فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که در آنالیز ها تعیین شد که 80 درصد از سلاح های کشف شده متعلق ساخت آمریکا است توضیح داد: یکی از این باندها برای سومین بار در این کار دخالت داشت که شناسایی، دستگیر و منهدم شد.

سردار رحیمی به اجرای مرحله اول طرح کاشف در امسال پرداخت و گفت: با کوشش شبانه روزی همکارانم در پلیس در این مرحله 304 نفر از سارقان حرفه ای، باندی و دارای سابقه سرقت به عنف، گوشی قاپی، سرقت اماکن، خودرو، لوازم خودرو، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه، قتل و آدم ربایی شناسایی و دستگیر شده و حدود 17 نفر از محکومان فراری نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت اضافه کرد: انهدام 60 باند سرقت، 15 باند زورگیری، گوشی قاپی،سرقت منزل، مغازه و اماکن، 16 باند سرقت خودرو، موتور سیکلت و لوازم آن، 12 باند جعل و کلاهبرداری و 5 باند آدم ربایی و تجاوز از جمله دیگر اقدامات ماموران پلیس تهران است؛ همچنین پدر و مادری که دو فرزند و داماد خود را به قتل رساندند نیز در این مرحله دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1507

به "انهدام 3 باند سلاح های جنگی آمریکایی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام 3 باند سلاح های جنگی آمریکایی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید