اهالی چاپ را در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهید

به گزارش مجله فیروزی، غلامرضا شجاع نماینده تشکل های صنعت چاپ و مصرف کنندگان کاغذ و مقوای استان های کشور در گفت وگو با خبرنگاران ، از ارسال نامه به سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع داد و گفت: با توجه به اینکه صنعت چاپ و بسته بندی نقشی اساسی به عنوان تکمیل کننده و شناساننده در فراوری محصولات دارویی، لوازم پزشکی، بهداشتی، غذایی و محصولات فرهنگی دارد در روزهای شیوع این بیماری همیشه در کنار کادر درمان بوده است.

اهالی چاپ را در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی اضافه نمود: در این نامه خطاب به وزیر بهداشت آورده ایم که چاپخانه داران نیز در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارند و با توجه به اینکه 90 درصد ماشین ها و مواد اولیه این صنعت وارداتی است فعالان این حوزه اکنون با مسائل بی سابقه ای در زمان تحریم روبرو شده اند.

شجاع با بیان اینکه بسیاری از فعالان این حوزه اکنون 14 ماه است که در شرایط این بیماری و با حداقل سود در حال فعالیت هستند، عنوان نمود: در این نامه از وزیر بهداشت درخواست کردیم کاکرنان خانواده عظیم چاپ و بسته بندی کشور را در اولویت واکسیناسیون قرار دهد و با عنایت به مسائل اقتصادی این گروه تزریق واکسن به صورت رایگان باشد.

به گفته وی، رونوشت این نامه را نیز برای سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، همچنین به روسای کمیسیون فرهنگی و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، رئیس اتاق اصناف ایران و رییس اتاق اصناف تهران ارسال کردیم تا مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1417

به "اهالی چاپ را در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی چاپ را در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید