اولین اردوی بسکتبال با ویلچر جوانان برای مسابقات کانادا

به گزارش مجله فیروزی، اولین مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال برای شرکت در مسابقات جهانی کانادا در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران شروع شد.

اولین اردوی بسکتبال با ویلچر جوانان برای مسابقات کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان، خرداد سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی از رقابت های انتخابی منطقه آسیا و اقیانوسیه، سهمیه حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

برای شرکت در این رقابت ها، 17 بسکتبالیست جوان از امروز به اولین مرحله اردوی آمادگی که در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می گردد، دعوت شدند که تا 28 اسفند این اردو ادامه خواهد داشت.

نفرات دعوت شده به اردو عبارتند از؛

امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار، مهدی امانی (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی، پویان ولی پور (فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم)، سیدمحمد سهرابی (لرستان)، عرفان بخشنده و محمد چقر(گلستان).

سرمربیگری این تیم را حسن پالار و هم چنین مسعود فلاح و یاسر گیلکی به عنوان مربیان را برعهده دارند.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 696

به "اولین اردوی بسکتبال با ویلچر جوانان برای مسابقات کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اردوی بسکتبال با ویلچر جوانان برای مسابقات کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید