بازسازی آپارتمان: ایران و اسپانیا برای حفظ و بازسازی اماکن تاریخی قرارداد امضا کردند

به گزارش مجله فیروزی، ایران و شرکت دولتی پارادورس اسپانیا به منظور بازسازی ابنیه تاریخی و تبدیل این اماکن به هتل و مراکزاقامت توریستی قرارداد همکاری امضا کردند.

بازسازی آپارتمان: ایران و اسپانیا برای حفظ و بازسازی اماکن تاریخی قرارداد امضا کردند

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نشریه گردشگری و هتلداری پره فرنته نوشت قراردادی بین سازمان ایرانی سبتا که کار اصلی آن حفظ ابنیه تاریخی است و شرکت پارادورس به امضا رسید.

دو طرف بعلاوه درباره تشویق سفر میان ایران و اسپانیا توافق کردند. اما هیچ یک از طرفین تعیین نکردند که چه اقداماتی را در این راستا به انجام می رسانند.

برگزاری کارگاه های تکنیکی، انجام بازدیدهای کارشناسی جهت تعیین کردن شرایط ابنیه و سرویس های مشاوره بعضی دیگر از موارد مورد توافق میان ایران و اسپانیا بوده است.

بر اساس این قرارداد سالانه 100 ساختمان مشمول این طرح خواهد شد به طوری که در سرانجام سال 2025 بر اساس این قرارداد یک هزار و 84 ساختمان تاریخی زیر نظر سازمان سبتا مورد بازسازی قرار خواهد گرفت و به بخش خصوصی تحویل داده می گردد.

براساس آنچه در این باره مورد تاکید قرار گرفته، سرمایه گذاران سوئدی و ایتالیایی علاقمند به سرمایه گذاری در این هتل ها هستند و شهرهای کرمان، کاشان و اصفهان جزو شهرهایی هستند که ساختمان هایی با ارزش بالا در این گونه ساختمان ها دارا هستند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1779

به "بازسازی آپارتمان: ایران و اسپانیا برای حفظ و بازسازی اماکن تاریخی قرارداد امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: ایران و اسپانیا برای حفظ و بازسازی اماکن تاریخی قرارداد امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید