با این روش ها جوش های صورت را یک ماهه از بین ببرید

به گزارش مجله فیروزی، سلامت و زیبایی پوست از آن دسته مسائلی است که تقریبا برای همه خانم ها اهمیت زیادی دارد چون در غیر اینصورت مجبور هستند پول زیادی بابت محصولات آرایشی و دارویی هزینه نمایند تا بتوانند راهی برای مبارزه با جوش ها و مسائل پوستی خود پیدا نمایند.

با این روش ها جوش های صورت را یک ماهه از بین ببرید

بریانا لوپز مدل آمریکایی توانسته است با استفاده از محصولات کاملا طبیعی جوش های صورتش را درمان کند و برنامه های روزانه مراقبت پوستی خود که 30 روز زمان برده است را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

قبل و بعد

بریانا می گوید روزهای سختی را به خاطر جوش های صورتم می گذراندم. گاهی اوقات خودم را در اتاق حبس می کردم چون دوست نداشتم کسی صورتم را به این شکل ببیند. مسائل بدتری هم وجود دارد اما گاهی اوقات جوش های صورت غیرقابل تحمل می شوند و به همین دلیل بریانا تصمیم گرفت با آن ها مبارزه کند.

روش پاک کننده با روغن

اولین قدم برای مراقبت از پوست استفاده از پاک کننده است. بریانا از روغن جوجوبا برای پاک کردن صورت استفاده می نماید. او با مقداری روغن جوجوبا صورت را ماساژ می دهد و در آخر با یک حوله گرم صورت را پاک می نماید. او این کار را روزانه 2 بار تکرار می نماید.

استفاده از ماسک صورت

بریانا از ماسک صورت نیز استفاده می نماید. او 2 قاشق غذا خوری عسل با نصف قاشق غذا خوری دارچین و نصف قاشق غذاخوری زردچوبه ترکیب می نماید. سپس آن را به صورت می زند و بعد از یک ساعت صورت را با آب ملایم شستشو می دهد.

بریانا گاهی اوقات از ماسک سولفور و یا ماسک خاک رس بنتونیت نیز استفاده می نماید چون هر دو تاثیر آرام بخش و ترمیم کننده روی پوست دارند. او روزهایی که به صورت کرم پودر و یا پنکیک می زند از این ماسک ها استفاده می نماید.

مرطوب کننده

گام بعدی مرطوب کننده است. بریانا روغن گل رز و روغن هویج را با چند قطره روغن ضروری اسطوخودوس ترکیب می نماید و با حالت ضربه به صورت می زند. او زمانی که تصمیم دارد آرایش کند از این روغن ها به عنوان مرطوب کننده استفاده می نماید.

مبارزه با زخم های جوش

بریانا قبل از خواب مقداری کره شیا به جای جوش های صورت می زند و هیچوقت این کار را فراموش نمی نماید چه آن روز آرایش نموده باشد چه ننموده باشد.

استفاده از مکمل های گیاهی

بریانا از مکمل های milk thistle (شیر خار)، زردچوبه، kelp (جلبک دریایی) و buckthorn tree (سنجد تلخ) استفاده می نماید اما پیشنهادش این است که قبل از استفاده از این مکمل ها حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و تست آلرژی بگیرید.

و چندین توصیه دیگر

بریانا فقط از محصولات طبیعی استفاده می نماید. او بعد از یک هفته متوجه تغییرات واضحی در پوست خود شد و بعد از دو ماه آکنه های صورتش کاملا درمان شد. بریانا همواره از کرم ضد آفتاب استفاده می نماید.

آیا به نظر شما به جز پیشنهادات بریانا راه دیگری هم برای درمان جوش های صورت وجود دارد؟

منبع: بدونیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 335

به "با این روش ها جوش های صورت را یک ماهه از بین ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش ها جوش های صورت را یک ماهه از بین ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید