ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز شامل مبارزات تیمی است

به گزارش مجله فیروزی، استودیوی رایوت گیمز (Riot Games) به تازگی تریلری از بازی Project L منتشر نموده که به مبارزات تیمی دو نفره یا Duo Play می پردازد.

ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز شامل مبارزات تیمی است

پروژه ال که در سال 2019 معرفی گردید، یک بازی مبارزه ای مبتنی بر تگ (Tag) رایگان است که در دنیای لیگ آو لجندز جریان دارد. رایوت گیمز به صورت دوره ای اطلاعاتی را از بازی منتشر می نماید و حال نگاه بیشتری به گیم پلی آن ارائه داده است. این شرکت بعلاوه اعلام نمود که این اثر یک نسخه نمایشی قابل بازی در رویداد EVO 2023 خواهد داشت که از 4 تا 6 آگوست (13 تا 15 مرداد) امسال در در لاس وگاس برگزار خواهد شد. در کنار تریلر گیم پلی، ویدیویی نیز از زبان سازندگان بازی منتشر شده است که به ساخت آن می پردازد. تام کانن (Tom Cannon)، تهیه کننده اجرایی بازی، می گوید:

شان ریورا (Shaun Rivera) به عنوان کارگردان بازی نیز در خصوص این سیستم بیان نمود:

طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که چهار شخصیت از بازی در Evo 2023 قابل تجربه هستند که نام سه تای آن ها یعنی داریوش (Darius)، اکو (Ekko) و آری (Ahri) فاش شده است. داریوش یک مبارز میان برد است که حملاتی به مرگباری چکشش دارد. اکو زمان را دستکاری می نماید تا هر موقعیتی را به نفع خود تغییر دهد و با استفاده از اختراع خود یعنی Z-Drive، برای هر مبارزی یک چالش است. در نهایت آری یک واستای روباه مانند است که می تواند احساسات طعمه خود را دستکاری کند و با استفاده از جادو حمله می نماید.

در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ انتشار و پلتفرم های مقصد Project L در دسترس نیست. در ادامه می توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2101

به "ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز شامل مبارزات تیمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز شامل مبارزات تیمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید