تجربه متفاوت نمایشنامه خوانی در فردوس

به گزارش مجله فیروزی، لذت خوانش یک نمایشنامه و کسب مهارت های نمایشی در کنار اساتید این رشته می تواند مجذوب کننده و متفاوت باشد. تجربه ای که در کارگاه نمایشنامه خوانی فرهنگسرای فردوس می توانید امتحان کنید.

تجربه متفاوت نمایشنامه خوانی در فردوس

به گزارش خبرنگاران، کارگاه نمایشنامه خوانی فرهنگسرای فردوس با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوان و جوان در حوزه تئاتر و نمایش با حضور افشین فکوری و دیگر کارشناسان تئاتر و سینما برگزار می گردد.

نمایشنامه خوانی یک دوره تخصصی برای علاقه مندان به حوزه فعالیت صداست. نمایشنامه خوانی در واقع تلفیقی از مهارت های مرتبط با نمایش، اجرا و گویندگی است و شرکت نمایندگان در این کارگاه ها، علاوه بر مهارت های کلامی و فن بیان با مهارت های نمایشی نیز آشنا می شوند و در سرانجام دوره یک نمایشنامه را اجرا خواهند کرد.

در این کارگاه مبانی و اصول نمایشنامه خوانی، آشنایی با اصول و قواعد فن بیان، روش های کنترل صدا، روش های تغییر لحن منطبق با شخصیت نمایشی، آشنایی با اصول اجرایی زنده صحنه ای و تربیت حس آموزش داده می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه نمایند یا با شماره 44081028 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2031

به "تجربه متفاوت نمایشنامه خوانی در فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه متفاوت نمایشنامه خوانی در فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید