برای تزیین میز تولد چه روش هایی وجود دارد؟ [7 ایده جدید]

به گزارش مجله فیروزی، یکی از دغدغه های همه افراد، تزیین میز تولد به بهترین شکل ممکن برای فرزند یا عزیزان خود می باشد. از آن جایی که امروزه تهیه و تدارک وسایل و تزیینات تولد بسیار سخت و گران شده است، با یادگیری ایده ها و طرح های خلاقانه ای که وجود دارد، می توان یک جشن که مورد پسند شخص مورد نظر هم باشد، ترتیب داد.

برای تزیین میز تولد چه روش هایی وجود دارد؟ [7 ایده جدید]

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

برای تزیین میز تولد بزرگسال و بچه ها روش های زیادی وجود دارد یا می توان خلق کرد. هرکس میز تولد خود را با توجه به سلیقه ای که دارد و با شکل های مختلف، چیدمان می نماید. از آن جایی که میز تولد در معرض دید همه افراد قرار گرفته است، دقت خود را هنگام تزیین آن باید بالا ببرید.

چگونگی تزیین میز تولد برای بچه ها

برای تزیین میز تولد بچه ها دختر و پسر خود، ابتدا باید به دنبال تم مورد نظر خود باشید تا با توجه به تم بتوانید به تزیین میز تولد بپردازید. شکلات های رنگی، کاپ کیک، میوه های فصل، بستنی ، نوشیدنی، فینگرفود و … در تزیین میز تولد بچه ها کاربرد زیادی دارد.

از دیگر ایده هایی که می توانید برای تزیین میز تولد بچه ها به کار ببرید، استفاده از یکی از عکس های کودک که با سن کنونی او مطابقت دارد، است که هم امکان گذاشتن آن کنار میز تولد و هم نصب آن پشت میز و روی دیوار وجود دارد.

یک پیشنهاد خلاقانه دیگر هم، انتخاب عکس از دوران مختلف زندگی کودکتان می باشد که با آویزان کردن آن به بادکنک و قرار دادن آن اطراف میز، نمای زیباتری میز تولد می دهید.

نحوه تزیین میز تولد برای بزرگسالان

استفاده از تورهای رنگی، شمع های تزیینی، گل های مصنوعی پیشنهاد مناسبی و خلاقانه ای برای تزیین میز تولد بزرگسالان است. خوراکی های خوشمزه و قرار دادن کیک تولد بر روی میز، به زیبایی بیشتر آن یاری می نماید.

خرید 40 مدل آب مرکبات گیری [ مدلهای پر فروش ] با تخفیف ویژه

تنقلات خود را متناسب با رنگ زمینه تم تولد انتخاب کنید. فینگر فود هایی که آماده نموده اید را درون ظرف هایی بریزید که با چیزهایی که روی میز تولد قرار داده اید، هماهنگ باشد.

ترکیب رنگ ها در زیبایی و تزیین میز تولد تاثیر بسیار زیبایی دارد. زمانی که نوشیدنی ها را می خواهید برای مهمانان آماده کنید، از لیوان های شیشه ای یا جام های کریستال بهره ببرید. در زمان در انتخاب رنگ نوشیدنی های خود دقت کنید.

اگر میوه های خود را با برش به شیوه های مختلفی طراحی کنید و یا آن ها را خرد کنید و روی سیخ های چوبی قرار دهید، باعث جلب توجه زیاد میز تولد شما خواهد شد. البته استفاده از یک ظرف مناسب و چیدمان خاص میوه ها درون آن می تواند راه چاره خوبی باشد.

خرید 33 مدل خردکن حرفه ای [ ایرانی و خارجی ] ارسال رایگان

برای تزیین میز تولد چه رنگ و تمی مناسب تر است؟

استفاده از رنگ و تم تولد به سلیقه هر فرد بستگی دارد. ولی معمولا رنگ های تولد دخترانه با تولد های پسرانه متفاوت است و برخی از رنگ ها هم در هر دو تولد کاربرد دارد. مثلا بیشتر افراد در تولد های دخترانه از رنگ های صورتی، یاسی و قرمز و برای تولد پسرانه رنگ های آبی، سبز و بنفش را مد نظر قرار می دهند. همچنین از جمله رنگ های مشترک مناسب برای هم تولد دخترانه و هم پسرانه می توان به رنگ طلایی، زرد و سفید اشاره نمود.

برای تزیین میز تولد عاشقانه، بیشتر افراد رنگ قرمز را ترجیح می دهند و برای میز تولد بزرگسالان بیشتر رنگ های سفید و طلایی به کار برده می گردد.

تزیین میز تولد بچه ها با ایده ها و تصاویر مختلف

تزیین میز تولد با بادکنک

یکی از مقرون به صرفه ترین وسیله ها برای تزیین میز تولد بادکنک می باشد. بادکنک های رنگی را انتخاب و تهیه کنید و بعد از اینکه آن ها را به صورت حلقه در آوردید، به پایه های میز گره بزنید.

تزیین دکور رنگین کمان برای میز

از آن جا که همه بچه ها در همه سنین به رنگین کمان علاقه دارند، می توانید با استفاده از میوه، گل، اسباب بازی ، آبنبات، نوشیدنی، بادکنک، لباس، چراغ و … به تزیین میز تولد رنگین کمانی بپردازید.

تزیین میز با گل

انتخاب گل های طبیعی با رنگ های مختلف به طبیعی بودن فضای تولد یاری می نماید و معمولا مورد پسند دختر خانم ها می باشد. می توانید برای تزیین میز تولد با گل لبه های میز را در نظر بگیرید.

تزیین میز با شخصیت های کارتونی

شخصیت های کارتونی ایده ای جذاب برای بچه ها می باشد که به سرگرم شدن آن ها یاری می نماید. البته شخصیت ها را متناسب با جنسیت کودک تهیه کنید و آن ها را اطراف میز تولد قرار دهید.

انجام نورپردازی بر روی میز

استفاده از شمع و فانوس یا رشته های تزیینی به جذابیت جشن شما اضافه می نماید که این رشته های تزیینی می توانید به لبه های میز تولد آویزان کنید.

قرار دادن خاطرات روی میز

از دیگر ایده های مقرون به صرفه تهیه کردن عکس های فرزندتان از کودکی تا زمان حال می باشد که نه تنها باعث خوشحالی و ذوق فرزند خود می شوید بلکه خاطرات گذشته را برایش تداعی می کنید.

40 مدل بهترین اجاق گاز رومیزی و صفحه ای در بازار با قیمت خرید

منبع: اتاق
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1077

به "برای تزیین میز تولد چه روش هایی وجود دارد؟ [7 ایده جدید]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تزیین میز تولد چه روش هایی وجود دارد؟ [7 ایده جدید]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید