بهترین راه برای دریافت پاسپورت دوم

به گزارش مجله فیروزی، انتخاب کشور مقصد برای اخذ اقامت، شهروندی و پاسپورت دوم که همۀ جنبه های زندگی شخصی و کاری را تحت تاثیر قرار می دهد، تصمیم ساده ای نیست و نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

بهترین راه برای دریافت پاسپورت دوم

توجه به فاکتورهایی مانند میزان سرمایه ای که برای دریافت پاسپورت دوم دارید، شرایط کشور میزبان، مدت زمان اخذ شهفرایندی، الزام حضور در کشور دوم و فرایند دریافت پاسپورت دوم همگی در تصمیم گیری فرد موثر هستند. علاوه بر تمام این موارد، شرکتی که شما برای شروع کار انتخاب می کنید، تاثیر مستقیمی در فرایند پفراینده و نتیجه مثبت آن دارد. به همین دلیل می خواهیم چند نکته مهم برای انتخاب بهترین شرکت برای دریافت پاسپورت دوم را خیلی خلاصه توضیح دهیم. با ما همراه شوید.

سابقه خوب و پفراینده هایی با نتیجه مثبت!

زمانی که برای دریافت پاسپورت دوم تصمیم قطعی می گیرید، باید شرکتی را انتخاب کنید که سابقۀ قابل قبولی دارد و آن را با روی گشاده در اختیارتان قرار می دهد.

مثلاً اگر قرار است، با خرید ملک برای اقامت پرتغال درخواست بدهید یا وارد فرایند درخواست ویزای انجل پرتغال شوید، شرکت منتخب شما باید رزومه قابل قبولی در حوزۀ اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک داشته باشد و بخشی از نتایج مثبت پفراینده های سال های اخیرش را برای اطمینان خاطر در اختیار متقاضی قرار دهد.

قوانین را به خوبی مطالعه کنید!

شرکت منتخب باید اشراف خوبی به قوانین داشته باشد تا در این راستا به خوبی شما را راهنمایی کند.

مثلاً اگر قصد خرید ملک در اروپا را دارید تا از این طریق بتوانید برای اخذ اقامت یا تابعیت درخواست بدهید، شرکت منتخب باید اشراف خوبی به قوانین داشته باشد تا دقیقاً بداند کدام کشورها از طریق خرید ملک به سرمایه گذاران اقامت یا تابعیت می دهند و این برنامه نیاز به چه میزان سرمایه ای دارد یا در سال نو ممکن است چه تغییراتی داشته باشد.

با توجه به اینکه قوانین مدام در حال به روزرسانی بر اساس شرایط جامعۀ جهانی هستند، مشاور شما باید هم در جریان آخرین اخبار و تغییرات باشد و هم بتواند راهنمایی کاملی به شما ارائه دهد تا در جریان برنامه ای قرار بگیرید که زندگی شما در طول چند سال آینده را تغییر خواهد داد.

ارائۀ برنامه دقیق اقتصادی و قوانین تجاری ضروری است!

مشاور و شرکت متخب باید از فرایند پیش رو برای اخذ شهفرایندی و دریافت پاسپورت دوم برنامه کاملی ارائه دهد تا سرمایه گذار دقیقاً بداند که مثلا برای پنج سال آینده چقدر باید برای درخواست پاسپورت دوم خود و خانواده اش هزینه کند و البته در جریان ریز جزئیات اقتصادی قرار بگیرد.

در آخر هم شرکت منتخب باید در جریان تمام قوانین اقتصادی، ثبت شرکت و برنامه های استارتاپی کشور مقصد باشد تا برای سرمایه گذارانی که قصد توسعۀ کسب وکارشان را دارند، راهنمای کاملی ارائه دهد.

مثلاً سرمایه گذارانی که ترجیح می دهند برای پاسپورت دومینیکا و اقامت پرتغال با خرید ملک درخواست دهند، از طریق خرید ملک مجاز به دریافت شهفرایندی این کشور نیستند یا در اسپانیا ثبت شرکت توصیه نمی شود. به همین دلیل شرکتی که شما برای دریافت پاسپورت دوم انتخاب می کنتید باید کاملاً در جریان قوانین اقتصادی، تجاری و کارآفرینی کشور میزبان باشد تا بر اساس خواستۀ شما در راستا توسعۀ کسب وکارتان نیز به خوبی راهنمایی تان کند.

شرکت کنکاش یکی از شرکت های فعال در زمینه اخذ شهفرایندی و دریافت پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در کشور دومینیکا است تا متقاضیان بتوانند بر اساس شرایطی که دارند، بهترین تصمیم را برای آیندۀ خود و خانواده شان بگیرند.

به این ترتیب اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری در این مورد دارید تا در سال نو بهترین تصمیم را برای آینده خود و خانواده تان بگیرید، پیشنهاد می کنم با تیم کنکاش در ارتباط باشید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1885

به "بهترین راه برای دریافت پاسپورت دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین راه برای دریافت پاسپورت دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید