بی احتیاطی در پخت نان، شش خودرو را به آتش کشید

به گزارش مجله فیروزی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از آتش دریافت پارکینگ یک منزل مسکونی و 6 دستگاه خودرو به دلیل بی احتیاطی یک شهروند در پخت نان با استفاده از سوخت گازوئیل اطلاع داد.

بی احتیاطی در پخت نان، شش خودرو را به آتش کشید

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس از اصفهان، غلامرضا براتی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد حادثه آتش سوزی در شهر درچه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر بلافاصله در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اضافه نمود: با حضور ماموران در محل و آنالیز اولیه تعیین شد یک شهروند در داخل پارکینگ منزل خود اقدام به پُخت نان با استفاده از سوخت گازوئیل می نموده که بر اثر بی احتیاطی مخزن دست ساز 200 لیتری گازوئیل کنار پارکینگ دچار آتش سوزی می گردد.

وی اعلام کرد: مالک منزل که تمرکز خود را از دست داده بود اقدام به خالی کردن گازوئیل ها به داخل کوچه می نماید که گازوئیل های روان در کوچه شعله ور شده و باعث آتش سوزی 6 دستگاه خودرو دیگر می گردد.

براتی با اعلام اینکه این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت، گفت: ماموران آتش نشانی با حضور به موقع در محل، آتش را مهار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در انتها گفت: به شهروندان توصیه می کنیم با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از مواردی همچون نگهداری بنزین یدکی وگازوئیل در اماکن بسته و مسکونی و ... ضمن حفظ سلامت خود و اطرافیان از بروز چنین مواردی پیشگیری نموده و در صورت وقوع موارد مشابه نیز با حفظ خونسردی و دور شدن از محل ، بلافاصله مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1209

به "بی احتیاطی در پخت نان، شش خودرو را به آتش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی احتیاطی در پخت نان، شش خودرو را به آتش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید