ترکیب پرسپولیس بازهم تغییر می نماید، جابجایی در خط میانی

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس ساعت 16:15 پنجشنبه هفته جاری در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

ترکیب پرسپولیس بازهم تغییر می نماید، جابجایی در خط میانی

سرخپوشان پایتخت در حالی برای این دیدار خود را آماده می نمایند که گابریل کالدرون بار دیگر تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب اولیه این تیم گرفته است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس میخواهد برای پنجمین بار متوالی، ترکیب تیم را تغییر دهد.

کالدرون با وجود پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی نودم پایتخت می خواهد چینش بازیکنان خط میانی خود را تغییر دهد.

براساس تمریناتی که کالدرون برای سرخپوشان در نظر گرفته است احتمال بشار رسن از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت و سیامک نعمتی به روی نیمکت خواهد رفت. البته این احتمال هم مطرح است که در صورت قطعی شدن نظر کالدرون مبنی بر اینکه جونیور برانداو هنوز شرایط ایده الی ندارد، نعمتی به یک خط جلوتر انتقال پیدا می نماید و در کنار علیپور قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس در چهار بازی گذشته خود در رقابت های لیگ برتر نیز با ترکیب های متفاوتی وارد زمین شده است که نشان می دهد کالدرون هنوز به ترکیب ایده آل خود نرسیده است.

تاکنون 20 بازیکن پرسپولیس فرصت بازی کردن برای این تیم را پیدا نموده اند تا شناسایی یازده مرد اصلی سرخپوشان برای دیدار با سپاهان کمی سخت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 310

به "ترکیب پرسپولیس بازهم تغییر می نماید، جابجایی در خط میانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب پرسپولیس بازهم تغییر می نماید، جابجایی در خط میانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید