ثبت نام یارانه خودرو شروع شد ، چه خودروهایی حراج شدند؟

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، 60 هزار میلیارد تومان زیان انباشته و بدهی 40 هزار میلیارد تومانی تنها به قطعه سازان بخش کوچیکی از کارنامه اقتصادی هشداردهنده خودروسازان است. همین شرایط باعث شده که اندازه فراوری خودرو در کشور طبق آخرین آمار مربوط به دوره هفت ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته تنها یک درصد رشد داشته باشد و این درحالیست که طرح جهش فراوری خودرو شروع شده و دولت وعده ارزانی خودرو را به مردم داده است.

ثبت نام یارانه خودرو شروع شد ، چه خودروهایی حراج شدند؟

در این شرایط خودروسازان طرح پیش فروش خودرو را به گونه ای ادامه می دهند که رانت ناشی از اختلاف قیمت درب کارخانه و بازار به جیب تعداد محدودی از مشتریان می رود.

طبق اعلام ایران خودرو، طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه) بعضی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) از امروز پنجشنبه 18 آذر ماه آغاز و تا انتها روز شنبه 20 آذرماه ادامه دارد.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در انتها فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از انتها مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.

مرحله چهارم: لیست منتخبین قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از انتها ثبت نام به وسیله سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعمال می شود و متقاضی بایدبا مراجعه به سایت، از شرایط ثبت نام خود آگاه شود.

مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت سه روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را به وسیله سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1751

به "ثبت نام یارانه خودرو شروع شد ، چه خودروهایی حراج شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام یارانه خودرو شروع شد ، چه خودروهایی حراج شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید