تور مالزی: جزئیات جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان در مالزی نیست!

به گزارش مجله فیروزی، به گزارش خبرنگاران، نشست امروز شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بعلاوه علی رغبتی مدیرکل وزارت ورزش و جوانان جهت آنالیز نامه AFC درباره عدم تطبیق مدارک ارسالی برای دریافت مجوز حرفه ای با مستندات اقتصادی و حقوقی به دست آمده برگزار گردید.

تور مالزی: جزئیات جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان در مالزی نیست!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

در این جلسه بعلاوه نفراتی چون سعید عباسی رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای، داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف مجوز حرفه ای و سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر و عضو پیشین صدور مجوز حرفه ای در خود داشت.

در نشست امروز که از ساعت 10:30 صبح در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال شروع شد نامه ارسال کنفدراسیون فوتبال مورد آنالیز دوباره نهاده شد و کلیات آن مورد بحث شد.

مالکیت مشترک باشگاه های استقلال و پرسپولیس، عدم شفافیت در صورت شرایط های اقتصادی و ابهام درباره حسابرسی این باشگاه ها، نحوه درآمدزایی استقلال تهران، پرسپولیس و گل گهر سیرجان و بعلاوه شکایت های مستند از سرخابی ها به وسیله بازیکنان و مربیان پیشین جزو مهم ترین مواردی بود که AFC خواهان پاسخگویی صریح باشگاه ها شده است.

داریوش مصطفوی با تشریح جزئیات مربوط به این نشست از باشگاه ها خواست تا تکلیف مالکیت مشترک خود را از وزارت ورزش مطالبه نمایند. بعلاوه علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی فدراسیون ها در وزارت ورزش که سابقه حضور در هیأت مدیره پرسپولیس را هم دارد در جریان موضوعات نهاده شد تا بتواند آنها را در جلسه فردا با حمید سجادی وزیر ورزش در میان بگذارد.

سهیل مهدی نیز به علت داشتن سابقه در امور مربوط به صدور مجوز حرفه ای تمام ایرادات AFC را همانند سال های گذشته تلقی کرد که به علت سهل انگاری در حل این مسائل حساسیت های کنفدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد شهاب الدین عزیزی خادم به مصطفوی و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس قول می دهد در صورت احتیاج همراه با حمید سجادی وزیر ورزش به مالزی سفر کند تا نظر شیخ سلمان رئیس AFC را درباره حضور استقلال و پرسپولیس جلب نمایند.

مصطفوی نیز از پیشنهاد عزیزی خادم استقبال کرد اما مسئولان فدراسیون فوتبال پس از انتها جلسه به عزیزی خادم اطلاع می دهند امکان سفر به مقر AFC در مالزی نیست چون شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا برای گذراندن تعطیلات انتها سال میلادی، به زادگاه خود بحرین سفر نموده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش مربوط به عدم تسویه با طلبکاران پرسپولیس، به نام گابریل کالدرون اشاره نموده است؛ سرمربی پیشین آرژانتینی سرخپوشان مرکز که پس از کش و قوس فراوان از سوی مجید صدری پرداخت شد و فیفا نیز آن را تأیید کرد. این تاییدیه سرپرست باشگاه پرسپولیس را امیدوار نموده است که می تواند نظر AFC را برای بازگرداندن شانس حضور این تیم در لیگ قهرمانان 2022 آسیا فراهم کند.

مصطفوی قرار است در سه روز آینده جلسات فشرده ای را با مدیران پرسپولیس و استقلال در وزارت ورزش برگزار کند تا با حضور مسئولان عالی رتبه این وزارتخانه درباره نحوه پاسخگویی به AFC اجماع نظر داشته باشند.

بعلاوه ایرادات AFC درباره فعالیت حقوقی گل گهر سیرجان به عنوان باشگاه قابل برطرف تشخیص داده شد تا آنها نسبت به دریافت صدور مجوز حرفه ای خود امیدوار شوند.

علاوه بر این، عزیزی خادم از مسئولان کمیته بدوی صدور مجوزحرفه ای خواست تا گزارش کار خود را به طور شفاف در اختیار این فدراسیون و AFC قرار دهند تا مسئله ای بابت جریمه برای این فدراسیون به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1740

به "تور مالزی: جزئیات جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان در مالزی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: جزئیات جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان در مالزی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید