جواب تمسخر آمیز سارا و نیکا به هوادارشان !

به گزارش مجله فیروزی، خبرنگاران:واکنش عجیب سارا و نیکا دوقلوهای سریال مرکز خطاب به افرادی که به آنها می گویند قبل از لایو آرایش می کنید را در این ویدیو ببینید.

جواب تمسخر آمیز سارا و نیکا به هوادارشان !

سارا و نیکا باز هم حاشیه ساز شدند . در یکی از لایوهای سارا و نیکا کاربران و فالوورهای آنها می گویند که چقدر آرایش نموده اید و ظاهرا سارا و نیکا ناراحت می شوند و به تمسخر جواب میدهند.البته چیزی که معین است و احتیاج به شرح ندارد این است که سارا و نیکا در عکس ها و ویدیوها و لایوهای اینستاگرامی خود به شدت از فیلترها و افکت های زیبا نماینده اینستاگرام استفاده می نمایند پس احتیاجی به آرایش سارا و نیکا نمی ماند !

چرا سارا و نیکا دیالوگ نداشته اند ؟

یکی از جنجالی ترین انتقاداتی که به سارا و نیکا و حضور آنها در سریال مرکز می گردد این است که چرا دیالوگ نداشتند و همین اتفاق علت بر بازیگری ضعیف آنهاست. آنها البته به این موضوع اینگونه واکنش نشان می دهند که علت دیالوگ نداشتن این است که کارگردان و نویسنده اینطوری خواسته وگرنه ما توانایی آن را داشتیم. هرچند سارا و نیکا از سریال مرکز حذف شدند ولی اگر هیچوقت دیگر نقشی نداشته باشند و بازی ننمایند به میزان خیلی از بازیگرانی که سالها در تلویزیون و سینما کار می نمایند فالوور جمع نموده اند ! آنها حالا می توانند در اینستاگرام به معروفیت خود ادامه دهند و از این جهت چیزی را از دست نداده اند. تازه حاشیه های منتشر شدن عکسشان هم برای آنها محبوبیت بسیار بیشتری آورده به گونه ای که اگر آن اتفاق نمی افتاد شاید هیچوقت اینگونه دیده نمی شدند. آنها کسب درامد خوبی از صفحه اینستاگرام خود دارند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1709

به "جواب تمسخر آمیز سارا و نیکا به هوادارشان !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب تمسخر آمیز سارا و نیکا به هوادارشان !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید