خانه زیر شیروانی پروژه ای از Amee Allsop

به گزارش مجله فیروزی، این خانه به نام Grand St Loft واقع در نیویورک، پروژه طراحی داخلیِ مینیمالی است که توسط Amee Allsop طراحی شده است.

Amee Allsop یک معمار زن استرالیایی است که در نیویورک زندگی می نماید؛ و روش خود را در طراحی به شکل ادغام بین شهر و دریا توصیف می نماید.

خانه زیر شیروانی پروژه ای از Amee Allsop

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

در این نمونه او درعین حال که قصد داشت محیطی راحت و آرامش بخش خلق کند، توجه زیادی به فضا، نور، متریال و تناسب بین بخش ها داشت.

هدف این پروژه به طور خلاصه رفع کردن احتیاج ساکنین به فضای ذخیره سازی بود که درعین حال می خواستند با افتخار مجموعه کفش های خود را به نمایش بگذارند. این آپارتمان که در بالاترین طبقه از یک ساختمان مخصوص هنرمندان واقع شده، به اندازه کافی بزرگ بود تا فضای لازم برای یک رختکن و کمد لباس وسیع را تأمین کند. هم چنین برای افزایش حس بزرگ بودن و روشن بودنِ فضا، در اطراف رختکن از آینه های بلند استفاده شد. کمد لباس به عنوان یک پارتیشن بین اتاق خواب و قفسه کفش ها نهاده شد و فضای کار نیز با استفاده از یک میز جدید و قفسه های دیواری زنده شد.

منبع: design-milk

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 540

به "خانه زیر شیروانی پروژه ای از Amee Allsop" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه زیر شیروانی پروژه ای از Amee Allsop"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید