خاوازی درباره ساماندهی بازار نهاده های کشاورزی تذکر گرفت

به گزارش مجله فیروزی، نماینده مردم سردشت به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ضرورت تسریع در احداث موزه صلح سردشت به عنوان اولین شهر قربانی سلاح های شیمیایی در دنیا و به وزیر جهاد کشاورزی ضرورت تسریع در ساماندهی بازار نهاده های کشاورزی و دامی برای جلوگیری از افزایش قیمت محصولات کشاورزی و دامی را متذکر شد.

خاوازی درباره ساماندهی بازار نهاده های کشاورزی تذکر گرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 آذر 99) مجلس توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به توضیح زیر است:

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان به اتفاق 24 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهان تسریع در برطرف مسائل سامانه جامع تجارت شدند.

کمال حسین پور نماینده مردم سردشت به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ضرورت تسریع در احداث موزه صلح سردشت به عنوان اولین شهر قربانی سلاح های شیمیایی در دنیا و به وزیر جهاد کشاورزی ضرورت تسریع در ساماندهی بازار نهاده های کشاورزی و دامی برای جلوگیری از افزایش قیمت محصولات کشاورزی و دامی را متذکر شد.

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور به وزیر کشاورزی به خاطر عدم شفافیت وزارت جهاد کشاورزی در اعلام ضوابط و مقررات میزان و نحوه ساخت و ساز مجاز در اراضی کشاورزی و عدم توجه به حق قانونی مردم برای اطلاع از ضوابط تذکر داد.

جلیل رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواهان تسریع در تامین و توزیع عادلانه نهاده های دامی جهت جلوگیری از آسیب جدی به دامداران و مرغداران شد.

حسین حق وردی نماینده مردم شهریار به اتفاق 60 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر علوم خارجه لزوم احضار سفیر فرانسه و اعتراض شدید به جسارت رئیس جمهور این کشور به ساحت مقدس حضرت نبی اکرم (ص) را متذکر شدند.

پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در تذکری به وزیر صنعت خواهان راه اندازی مجدد بسیاری از کارخانجات و بنگاه های تولیدی رهاشده در کشور شد.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به اتفاق 30 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کردند که چرا با وجود ورشستگی بعضی شرکت های تولیدی و نداشتن فعالیت تولیدی پروانه بهره برداری آن ها توسط وزارت صمت ابطال و مجوز برای متقاضیان جدید صادر نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1160

به "خاوازی درباره ساماندهی بازار نهاده های کشاورزی تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاوازی درباره ساماندهی بازار نهاده های کشاورزی تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید