خبرنگاران اجاره 70 واحد تجاری در شوشتر بخشیده شد

به گزارش مجله فیروزی، اهواز - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف شوشتر گفت : مالکان 70 واحد تجاری در این شهرستان ، اجاره بهای اسفندماه خود را به مستاجران بخشیدند.

خبرنگاران اجاره 70 واحد تجاری در شوشتر بخشیده شد

علی سوزنگر پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد : مالکان این واحدهای تجاری اجاره بهای اسفند ماه را تا سرانجام بحران کرونا به مستاجران بخشیدند .

وی افزود : بعضی مالکان نیز سال جاری در شهرستان شوشتر از افزایش اجاره بها در سال جدید صرف نظر کردند .

رییس اتاق اصناف شوشتر ضمن قدردانی از اقدام خیر خواهانه این مالکان ادامه داد : واحدهای صنفی در شوشتر از ابتدای بحران تا به امروز همکاری خوبی با شورای سلامت داشته اند و به جز واحدهای صنفی تامین مایحتاج روزمره شهروندان ، بقیه واحدها تعطیل شده اند .

وی افزود : از دیگر مالکان تقاضاداریم به مستاجران کمک نمایند و از خیران نیز انتظار داریم در این زمینه مستاجران را کمک دهند .

به گزارش خبرنگاران تا امروز پنجشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اهواز 184 مورد، دزفول 55 مورد، آبادان و خرمشهر هر کدام 45 مورد، ماهشهر 38 مورد، اندیمشک 36 مورد، شوشتر 30 مورد، شادگان 21 مورد، مسجدسلیمان 15 مورد، شوش و بهبهان هر کدام 14 مورد، باوی 15 مورد، رامهرمز 11 مورد، کارون 13 مورد، امیدیه 9 مورد، ایذه پنج مورد، هندیجان و حمیدیه هر کدام چهار مورد، رامشیر و گتوند هر کدام سه مورد، اندیکا و باغملک هر کدام 2 مورد و دشت آزادگان و آغاجاری هر کدام یک مورد بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 739

به "خبرنگاران اجاره 70 واحد تجاری در شوشتر بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجاره 70 واحد تجاری در شوشتر بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید